Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


Jag älskar HP, men ett parti kanske är till överdrift..?

Även om jag är ett sort HP-fan så räcker det med att gilla det, i första hand skulle jag rösta på ett parti som kan styra Sverige på ett bra sätt.

30 nov, 2011 17:13

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Mm, skulle faktiskt också rösta på ett parti som kunde styra Sverige. Men om Harry Potter partit kunde det, skulle jag absolut rösta på det!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:14

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av _H.P_H.G_R.W_:
Mm, skulle faktiskt också rösta på ett parti som kunde styra Sverige. Men om Harry Potter partit kunde det, skulle jag absolut rösta på det!

Vi får helt enkelt ordna det så att de kan det...

30 nov, 2011 17:16

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Ja det får vi göra!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:18

Borttagen

Avatar


Ehm, guys... politik är serious business...

30 nov, 2011 17:21

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Höhö, 6 års väntan för mig!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

30 nov, 2011 17:22

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


ABSOLUT!! jag e med!

fuck the cistem

30 nov, 2011 17:25

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Får vänta länge. I alla fall jag.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:25

Borttagen

Avatar


Nej.. Det känns faktiskt inte alls seriöst, förlåt.
Men Harry Potter är en fantasi värld och ett parti ska vara bra för den verkliga världen..

30 nov, 2011 18:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nej.. Det känns faktiskt inte alls seriöst, förlåt.
Men Harry Potter är en fantasi värld och ett parti ska vara bra för den verkliga världen..

Klokt sagt, kunde inte säga det bättre själv

30 nov, 2011 18:21

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Du får inte svara på den här tråden.