Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Jag älskar HP, men ett parti kanske är till överdrift..?
Även om jag är ett sort HP-fan så räcker det med att gilla det, i första hand skulle jag rösta på ett parti som kan styra Sverige på ett bra sätt. 30 nov, 2011 17:13 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Mm, skulle faktiskt också rösta på ett parti som kunde styra Sverige. Men om Harry Potter partit kunde det, skulle jag absolut rösta på det!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:14 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av _H.P_H.G_R.W_: Mm, skulle faktiskt också rösta på ett parti som kunde styra Sverige. Men om Harry Potter partit kunde det, skulle jag absolut rösta på det! Vi får helt enkelt ordna det så att de kan det... 30 nov, 2011 17:16 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ja det får vi göra!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Ehm, guys... politik är serious business...
30 nov, 2011 17:21 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Höhö, 6 års väntan för mig!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 17:22 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
ABSOLUT!! jag e med!
fuck the cistem 30 nov, 2011 17:25 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Får vänta länge. I alla fall jag.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
Nej.. Det känns faktiskt inte alls seriöst, förlåt.
Men Harry Potter är en fantasi värld och ett parti ska vara bra för den verkliga världen.. 30 nov, 2011 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej.. Det känns faktiskt inte alls seriöst, förlåt. Men Harry Potter är en fantasi värld och ett parti ska vara bra för den verkliga världen.. Klokt sagt, kunde inte säga det bättre själv 30 nov, 2011 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen