Systrar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
Jag har tre systrar, Rosa (1,5 år), Alva (8 år) och Elvira (16 år). Elvira brujar jag vara med rätt så mycket, och vi är nästan samma stortlek så vi kan ha varandras kläder.. hihi Jag äslar dom! :'D
28 nov, 2011 15:53 |
|
Knizzlare
Elev |
Min syster är Chippa, en av dom alltså, fast dom andra bor inte ens här hemma så liksom, dom kan jag ju inte sno hårspännen från
![]()
28 nov, 2011 15:58 |
|
Dramione99
Elev |
Min syrra heter MajPej♥ här på Mugglis. Hon och jag kommer nog ovanligt bra överens för att vara syskon i denna åldern!
28 nov, 2011 16:00 |
|
J00KERN
Elev |
28 nov, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Jag har 2 systrar. Ena låtsas och den andra riktig men jag växte upp med ''låtsas'' systern hela mitt liv så hon är som en syster för mig nu
Åldrarna är, 8 och 30 år :3 28 nov, 2011 17:24 |
|
Luna 1
Elev |
28 nov, 2011 17:29 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Amandan: ^ VAaa? Min lillasyster dissar mig alltid. Föreslår alltid en massor av grejer men hon vill aldrig. Försöker sjukt mycket, vill att vi ska ha bra kontakt, men hon dissar mig alltid. This! Min syster är exakt likadan. Hon är femton, och det känns som att hon är i en ny trotsålder. Hon vill inte umgås med mig särskilt ofta, medan jag vill ha bra kontakt med henne nu när vi passar mer med åldrarna. Jag menar, när vi var 7 och 4 var det annorlunda, men nu är vi äldre och skulle mycket väl kunna umgås och göra samma saker... Fast jag antar att vi är för olika. Det är det som är grejen, tror jag. Jag och min lillasyster är verkligen som natt och dag på alla sätt som finns. ![]()
28 nov, 2011 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen