Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ey skåningar, lever ni?

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Bor i Halland och här har det blåst mycket o.O Träd har rasat, översvämning i Nissan ... våra kusiner hade strömavbrott (de bor i Halmstad), men inte vi Eller, bara i några få sekunder.

Oturligt nog hade vi kalas ikväll så de var ju ' tvungna ' att åka hit och sen hem. Fast min morbror och moster stannade dock hemma.

Förresten, min matte lärare heter Berit xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 nov, 2011 23:23

Leptuna
Elev

Avatar

+2


HAHA Epic fail! Men det blåser som fan i Helsingborg.. XD

The lions will eat you all up.. Hö!

27 nov, 2011 23:34

Borttagen

Avatar


^ Då har jag en bra ursäkt att inte åka de 6milen upp dit imorgon för att lämna ett par böcker till skolan bibbla. Japp japp!

27 nov, 2011 23:40

Borttagen

Avatar


Blåser ganska rejält har i Stockholm men har varit med om värre

28 nov, 2011 00:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Det var kul att ta promenad tidigare idag. Jag kunde stå på tå i en läskig vinkel utan att trilla xD det blåste som bara den!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

28 nov, 2011 00:26

Johannai
Elev

Avatar


Det har bildats en sjö i min trädgård

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

28 nov, 2011 00:41

Borttagen

Avatar


och jag inleder morgonen med att ta hand om firman som poappa fick akutringa för att plocka upp trädet som ramlat mot huset.

28 nov, 2011 08:39

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Leptuna:
HAHA Epic fail! Men det blåser som fan i Helsingborg.. XD
hey, bor du också i Helsingborg?

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 08:43

Borttagen

Avatar


^EhY, bor du i helsingborg?

28 nov, 2011 08:47

Bombarda
Elev

Avatar


Jadå!

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 08:56

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

Du får inte svara på den här tråden.