Ey skåningar, lever ni?
Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Bor i Halland och här har det blåst mycket o.O Träd har rasat, översvämning i Nissan ... våra kusiner hade strömavbrott (de bor i Halmstad), men inte vi
Oturligt nog hade vi kalas ikväll så de var ju ' tvungna ' att åka hit och sen hem. Fast min morbror och moster stannade dock hemma. Förresten, min matte lärare heter Berit xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2011 23:23 |
|
Leptuna
Elev |
HAHA Epic fail! Men det blåser som fan i Helsingborg.. XD
The lions will eat you all up.. Hö! 27 nov, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
^ Då har jag en bra ursäkt att inte åka de 6milen upp dit imorgon för att lämna ett par böcker till skolan bibbla. Japp japp!
27 nov, 2011 23:40 |
|
Borttagen
|
Blåser ganska rejält har i Stockholm men har varit med om värre
28 nov, 2011 00:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det var kul att ta promenad tidigare idag. Jag kunde stå på tå i en läskig vinkel utan att trilla xD det blåste som bara den!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 nov, 2011 00:26 |
|
Johannai
Elev |
Det har bildats en sjö i min trädgård
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 28 nov, 2011 00:41 |
|
Borttagen
|
och jag inleder morgonen med att ta hand om firman som poappa fick akutringa för att plocka upp trädet som ramlat mot huset.
28 nov, 2011 08:39 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Leptuna: hey, bor du också i Helsingborg? HAHA Epic fail! Men det blåser som fan i Helsingborg.. XD Kärlek till alla! 28 nov, 2011 08:43 |
|
Borttagen
|
^EhY, bor du i helsingborg?
28 nov, 2011 08:47 |
|
Bombarda
Elev |
Jadå!
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 08:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen