Broken Rule? (Love Between The Houses)
Forum > Fanfiction > Broken Rule? (Love Between The Houses)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh, intressant. :3 Jag tycker verkligen att den verkar bra, snälla lägg upp mer :c
27 nov, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den är jätte bra! 27 nov, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Pillow, ny läsare? :3 Ni fattar inte hur 'Hej Sjuttsingen' glad ( eget uttryck ^-^ ) jag blir när ni skriver så fin-fina kommentarer till mai. ♥♥
Sörry everyone för mina körta inlägg. :s Ska skärpa mig i fortsättning, men det är bara det att jag sitter och läser igenom mina inlägg hela tiden och ändrar småsaker för att ni ska bli nöjda, och då blir det inte så långt... ♥ 27 nov, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Än en gång, AWESOME TJEJEN! ♥
27 nov, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Än en gång, AWSOME TJEJEN, U 2! ♥
27 nov, 2011 17:28 |
|
indri23
Elev |
29 nov, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Ni får en kortis nu, eftersom jag har dåligt samvete. ;s
__________________________________________ 3. Erkännanden & Avslöjanden ( Part 1 ) __________________________________________ Draco vaknade av någons högljudda snarkningar. Han reste sig slött upp, och drog med ett ryck bort draperierna som omgav himmelssängen. Till vänster om honom, låg Diggory's säng, men det enda man såg av honom var hans bruna kaluffs som stack upp över täcket. Det såg ut som om han aldrig tvättat sitt hår. Cedric Diggory. Tönten, nörden. En av mobboffrerna. Killen med den mycket fräscha hygienen. För ett ögonblick kände sig Draco nästan deprimerad över att det inte verkade finnas några 'coola' i sitt elevhem. Men det var ingen tanke han tänkte slösa bort sin tid på, så tack vare Cedric's grymtningar, så gick han nu upp på fötter för att göra sig i ordning. Han kom ihåg gårkvällens samtal med Blaise, och Draco hade mycket att berätta. Och avslöja för den delen, om han nu var redo för det. Han hade inte hunnit förbereda sig mycket förrän han kom på att han nog borde ta en dusch, så som han luktade. Med tanken; - "Diggory's stank smittar nog av sig..", så släpade han sig mot badrummet. __________________________________________ Kort, kort bit. Men det var allt jag hann med i kväll. :s 29 nov, 2011 21:12 |
|
Bombarda
Elev |
bra, meer
Kärlek till alla! 29 nov, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
Tackar. ♥ Nej men, ärligt. Jag beundrar er. Trodde aldrig att jag skulle få några läsare.
30 nov, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
AWESOME TJEJEN! ♥
30 nov, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen