Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-snack i skolan?? :D

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
LoveIsThis
Elev

Avatar


Gjorde en krönika om sista Harry Potter filmen i svenskan

"Don't worry,you're as sane as I am"

26 nov, 2011 17:47

adliitam
Elev

Avatar


Jag har skrivit 3 bokreccensioner om HP på engelska. Om gof, hbp och poa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

26 nov, 2011 19:17

Borttagen

Avatar


Älskar när vi snackar HP i skolan, för det fortsätter i flera dagar efter, och jag som trodde jag var den ända i min klass som gillade Hp c:

26 nov, 2011 20:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LoveIsThis:
Gjorde en krönika om sista Harry Potter filmen i svenskan

Åh, tack! Vilken bra idé Vi ska också skriva krönikor, och tänker då skriva om Harry Potter ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 nov, 2011 20:51

Borttagen

Avatar


Vi pratade om genus och vi tog upp Hermione att hon får typ "mamma" rollen för Harry och Ron

26 nov, 2011 23:48

Belle
Elev

Avatar


Pratar aldrig HP i skolan. ;_;

I'll be flying on my broomstick...

27 nov, 2011 02:25

Borttagen

Avatar


Hahaha. Jag och SunshineGoldwing håller alltid på att snacka om HP i skolan. Våra bordkompisar blir alltid irriterade på oss, vilket alla andra som lyssnar på oss också bli. Oftast får man höra "Snälla Ingrid och Ebba, kan ni inte prata om något annat än Harry Potter?"

VI ÄR BÄST, DU OCH JAG INGRID! ♥

27 nov, 2011 02:42

LoveIsThis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hahaha. Jag och SunshineGoldwing håller alltid på att snacka om HP i skolan. Våra bordkompisar blir alltid irriterade på oss, vilket alla andra som lyssnar på oss också bli. Oftast får man höra "Snälla Ingrid och Ebba, kan ni inte prata om något annat än Harry Potter?"

VI ÄR BÄST, DU OCH JAG INGRID! ♥

Det samma händer mig,fast jag har ingen kompis som är jätteintresserad så det blir mest att jag pratar med mig själv och de står och nickar

"Don't worry,you're as sane as I am"

27 nov, 2011 15:55

Fenrir
Elev

Avatar


vi snackar inte alls mycket om hp i skolan /:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F0de73b34640342b14bf8afa5c50f38fd%2Ftumblr_n7tw7v0aMH1tba5jao1_500.gif

27 nov, 2011 16:08

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


OFC.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

27 nov, 2011 16:08

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

Du får inte svara på den här tråden.