HP-snack i skolan?? :D
Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoveIsThis
Elev |
Gjorde en krönika om sista Harry Potter filmen i svenskan
"Don't worry,you're as sane as I am" 26 nov, 2011 17:47 |
|
adliitam
Elev |
26 nov, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Älskar när vi snackar HP i skolan, för det fortsätter i flera dagar efter, och jag som trodde jag var den ända i min klass som gillade Hp c:
26 nov, 2011 20:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoveIsThis: Gjorde en krönika om sista Harry Potter filmen i svenskan Åh, tack! Vilken bra idé "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Vi pratade om genus och vi tog upp Hermione att hon får typ "mamma" rollen för Harry och Ron
26 nov, 2011 23:48 |
|
Belle
Elev |
Pratar aldrig HP i skolan. ;_;
I'll be flying on my broomstick... 27 nov, 2011 02:25 |
|
Borttagen
|
Hahaha. Jag och SunshineGoldwing håller alltid på att snacka om HP i skolan. Våra bordkompisar blir alltid irriterade på oss, vilket alla andra som lyssnar på oss också bli. Oftast får man höra "Snälla Ingrid och Ebba, kan ni inte prata om något annat än Harry Potter?"
VI ÄR BÄST, DU OCH JAG INGRID! ♥ 27 nov, 2011 02:42 |
|
LoveIsThis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha. Jag och SunshineGoldwing håller alltid på att snacka om HP i skolan. Våra bordkompisar blir alltid irriterade på oss, vilket alla andra som lyssnar på oss också bli. Oftast får man höra "Snälla Ingrid och Ebba, kan ni inte prata om något annat än Harry Potter?" VI ÄR BÄST, DU OCH JAG INGRID! ♥ Det samma händer mig,fast jag har ingen kompis som är jätteintresserad så det blir mest att jag pratar med mig själv och de står och nickar "Don't worry,you're as sane as I am" 27 nov, 2011 15:55 |
|
Fenrir
Elev |
27 nov, 2011 16:08 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
OFC.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 27 nov, 2011 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen