Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gymnasiemässan i Älvsjö.

Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.

1 2 3 4 5 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Pendeltåg går ju ut till *dam dam dam daaoom* ...
förorten o.o

23 nov, 2011 17:43

Borttagen

Avatar


Jag frågade alla tjejer i min klass om dom skulle dit men dom ba: Nee orkar inte xP

fuk u gürls .__.

23 nov, 2011 18:00

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Somnium:
^
^
Indeed.

Soooo, vilka skolor funderar ni på?
Tänk om man hamnar i samma klass som en/flera mugglisar. Awesome :3
Viktor Rydberg, Norra Real, Södra Latin, Globala m.m... fast jag är 97:a

23 nov, 2011 18:05

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag kommer att vara där mellan 9 och 10.45!

Jag kommer att gå till Mediagymnasiet, John Bauer,
YBC och Jensen, antagligen också nacka gymnasium.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

23 nov, 2011 18:05

Enchanted
Elev

Avatar


Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn

23 nov, 2011 18:08

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn
Lördag?

23 nov, 2011 18:10

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn
Lördag?

Förmodligen Ska du och Matilda också dit då?

23 nov, 2011 18:12

Borttagen

Avatar


LÖRDAG YESSS INDEEED!

23 nov, 2011 18:12

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag ska gå dit på fredagen också med min mamma

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

23 nov, 2011 18:13

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
LÖRDAG YESSS INDEEED!

Då syns vi där! Whoop whoop

23 nov, 2011 18:19

1 2 3 4 5 ... 8 9 10

Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.

Du får inte svara på den här tråden.