Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pendeltåg går ju ut till *dam dam dam daaoom* ...
förorten o.o 23 nov, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Jag frågade alla tjejer i min klass om dom skulle dit men dom ba: Nee orkar inte xP
fuk u gürls .__. 23 nov, 2011 18:00 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Somnium: Viktor Rydberg, Norra Real, Södra Latin, Globala m.m... fast jag är 97:a ^ ^ Indeed. Soooo, vilka skolor funderar ni på? Tänk om man hamnar i samma klass som en/flera mugglisar. Awesome :3 23 nov, 2011 18:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag kommer att vara där mellan 9 och 10.45!
Jag kommer att gå till Mediagymnasiet, John Bauer, YBC och Jensen, antagligen också nacka gymnasium.
23 nov, 2011 18:05 |
|
Enchanted
Elev |
Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn
23 nov, 2011 18:08 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Lördag? Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn 23 nov, 2011 18:10 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Lördag? Jag kommer springa runt som en galning för att hinna med alla gymnasium jag vill titta på xD Fast jag funderar på att gå en till dag så att det inte blir så fullt upp imorn Förmodligen 23 nov, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
LÖRDAG YESSS INDEEED!
23 nov, 2011 18:12 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 nov, 2011 18:13 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: LÖRDAG YESSS INDEEED! Då syns vi där! Whoop whoop 23 nov, 2011 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen