Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Jag funderar på att gå och se den på bio igen, seriöst den var så underbar åååh
Till och med min mamma sa såhär när vi kom hem från bion; "Jag har aldrig sett en film som jag vill se igen direkt efter att den slutat" fina fina fina film & ni som tycker att rob & kristen har gjort ett dåligt skådespel under dom andra filmerna will be surprised, omg vad dom har utvecklats. älskar hur karaktärerna bara flippar Filmen var dessutom så humoristisk, jag satt och skrattade så tårarna sprutade under ett flertal tillfällen OCH det mina vänner är inte något som har inträffat under dom andra filmerna. Är dessutom helt kär i soundtracket till filmen ååååååh I'm so happy!!! ![]() *fangirl moment*
17 nov, 2011 12:16 |
|
Remembrall
Elev |
17 nov, 2011 13:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
expelliarmus: nu fick du mig i alla fall att vilja se den någon gång. Frågan är bara när.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 nov, 2011 14:11 |
|
Borttagen
|
expelliarmus
I feel the same! Detta är verkligen en film som jag vill se igen väldigt snart! 17 nov, 2011 14:31 |
|
Ellinor
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag funderar på att gå och se den på bio igen, seriöst den var så underbar åååh Till och med min mamma sa såhär när vi kom hem från bion; "Jag har aldrig sett en film som jag vill se igen direkt efter att den slutat" fina fina fina film & ni som tycker att rob & kristen har gjort ett dåligt skådespel under dom andra filmerna will be surprised, omg vad dom har utvecklats. älskar hur karaktärerna bara flippar Filmen var dessutom så humoristisk, jag satt och skrattade så tårarna sprutade under ett flertal tillfällen OCH det mina vänner är inte något som har inträffat under dom andra filmerna. Är dessutom helt kär i soundtracket till filmen ååååååh I'm so happy!!! ![]() *fangirl moment* Åh gud!!!! Ska se den imorgon kl. 18.00, med en kompis. HELVETE vad jag längtar! AAAAAH! "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 17 nov, 2011 17:09 |
|
The Noble Lion
Elev |
17 nov, 2011 17:32 |
|
L
Elev |
Jag får typ inte se den än... :c
Men det spelar ingen roll just nu, jag har ju DH2 :3 i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 17 nov, 2011 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Kanske ska se den nästa vecka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 20:31 |
|
Remembrall
Elev |
alltså åhhhh.. jag vill se den nu
..fml
17 nov, 2011 20:34 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag funderar på att gå och se den på bio igen, seriöst den var så underbar åååh Till och med min mamma sa såhär när vi kom hem från bion; "Jag har aldrig sett en film som jag vill se igen direkt efter att den slutat" fina fina fina film & ni som tycker att rob & kristen har gjort ett dåligt skådespel under dom andra filmerna will be surprised, omg vad dom har utvecklats. älskar hur karaktärerna bara flippar Filmen var dessutom så humoristisk, jag satt och skrattade så tårarna sprutade under ett flertal tillfällen OCH det mina vänner är inte något som har inträffat under dom andra filmerna. Är dessutom helt kär i soundtracket till filmen ååååååh I'm so happy!!! ![]() *fangirl moment* YES! : D Men nä.. nu kommer jag inte kunna sova ikväll, ska se den imorgon med min kompis!
Tumblr.
17 nov, 2011 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen