Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
16 nov, 2011 16:43 |
|
ginnyw123
Elev |
16 nov, 2011 16:52 |
|
L
Elev |
en enhörning Ofc ^^
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 16 nov, 2011 17:29 |
|
Vickan
Elev |
Fågel fenix!! Men annars uggla
16 nov, 2011 17:30 |
|
Ginnny
Elev |
En pygmepuff! Jag gjorde en sån till ett HP kalas som jag hade
16 nov, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
Om man hade kunnat få drakar tama så hade det varit sjukt häftigt, men annars en fågel fenix eller en pygmépuff. :3
16 nov, 2011 19:36 |
|
Stepheniee
Elev |
Misstag är mänskligt. 16 nov, 2011 20:05 |
|
Lilly Luna Potter
Elev |
En fågel fenix eller en lite gullig Pygme´puff
Checka gärna min nystartade ff om Diana som går uppleva det ofattbara: --> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26282&page=1%23p1585586 16 nov, 2011 20:15 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag skulle vilja ha en uggla, en råtta/mus & en nifflare! Hippogriff skulle ju o va nåt?
//Layla Imagination and dreaming is my life 16 nov, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
En svensk kortnosing vore coolt
16 nov, 2011 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen