Brev Från Hogwarts
Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag skulle absolut åka till Hogwarts, inget snack :3
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 23 nov, 2011 21:15 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
jag ska dit.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 23 nov, 2011 21:16 |
|
LoonyMe
Elev |
23 nov, 2011 21:16 |
|
Draken Norbert
Elev |
SÅKLART.
Jag skulle dö för ett brev från Hogwarts. Det känns som att allt ordnar sig då. Man kan bli en ny person, hitta nya vänner och bara ååh. Jag skulle nog göra vad som helst för ett brev. Om jag fick ett skulle jag antingen bli så glad så jag springer rakt in i en vägg, eller också svimma och flyta ihop till en liten hög på golvet. Jag är tolv dock, så chanserna börjar blekna, men man kan ju alltid hoppas, right? Snälla Gud, Lady Gaga, Harry Potter, Kinas President eller Kung, Barrack Obama och alla kängrur i Australien, ta mig till Hogwarts!
23 nov, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
JAG. SKA. DIT.
Åh, tänk om brevet skulle komma farande till mig nu...♥ 24 nov, 2011 18:35 |
|
Thilda
Elev |
Ja, tyvärr är mitt brev också försenat, men det kommer säkert, någon dag =) ♥
24 nov, 2011 19:11 |
|
Weasleymore
Elev |
Jag vet att mitt brev är påväg, det är bara min uggla som flög vilse när hon tog en "genväg".
I love magic!
24 nov, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Tappa inte hoppet, människor ♥
24 nov, 2011 20:05 |
|
Weasleymore
Elev |
24 nov, 2011 20:06 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ta emot brevet och åka dit ofc!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 24 nov, 2011 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen