Teori om Harrys barns namn
Forum > Harry Potter > Teori om Harrys barns namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sammy
Elev |
Bara jag som tycker att Albus inte är så fint?
Men heter Harrys dotter Lily Luna Potter? R.I.P Dobby a free alf ;( 15 dec, 2011 20:22 |
|
themarauder
Lärare |
De andra namnen känns ganska självklara, men det förklarar verkligen varför en unge heter Luna i andranamn!!
=) - just like themarauder 16 dec, 2011 09:19 |
|
enile
Elev |
hehe, smart ju!
16 dec, 2011 10:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Precis De andra namnen känns ganska självklara, men det förklarar verkligen varför en unge heter Luna i andranamn!! Ginny00 (gud va konstigt det känns att kalla dig det) tror din teori stämmer, som många andra har sagt är allt så genomtänkt
16 dec, 2011 16:49 |
|
emeloj
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tänkte väl att jag inte kunde vara den enda Skrivet av Looney: Ja, så skulle det nog kunna vara. Smart där. ♥ Haha tack Jag kanske ska skriva till JK och fråga? Tar ju fyra månader att få svar, men tänk om det var nytt för henne? Coolt i så fall Tror nog minsann att JKR har fullständig koll på allt hon har skrivit, det är ingen slump. Hon har planerat allt in i minsta detalj Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the lights. A.P.W.B.D 16 dec, 2011 17:08 |
|
Lills
Elev |
16 dec, 2011 17:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av themarauder: De andra namnen känns ganska självklara, men det förklarar verkligen varför en unge heter Luna i andranamn!! O ja 19 dec, 2011 19:19 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Pixie: SPOILER kunde vara bra kanske... Och det låter jättetroligt, har inte tänkt på det, bara att det är konstigt att döpa sina barn till sina föräldrars namn, nu fattar jag varför. vadå, ska man göra spoiler typ om man skriver att de tar hogwartsexpressen till skolan också eller att hagrid får en uggla i present av hagrid?? 5an kom ju ut för tusen år sen, man kan ju inte spoila allt i miljoner år heller.. :O PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 20 dec, 2011 01:01 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av prongs: Skrivet av Pixie: SPOILER kunde vara bra kanske... Och det låter jättetroligt, har inte tänkt på det, bara att det är konstigt att döpa sina barn till sina föräldrars namn, nu fattar jag varför. vadå, ska man göra spoiler typ om man skriver att de tar hogwartsexpressen till skolan också eller att hagrid får en uggla i present av hagrid?? 5an kom ju ut för tusen år sen, man kan ju inte spoila allt i miljoner år heller.. :O Haha, jag tänkte samma sak. Man får ju gå in i lika trådar här i forumet på egen risk liksom. Har man inte läst 5an nu så tycker jag det är dags att göra det. Btw, tillbaka till TS "fråga" eller vad man ska säga. Jag har som alltid tänkt att han döpt barnen så eftersom han tja, gillar namnen och för att de påminner honom om personer han älskar. Men har inte kopplat det med Lunas uttalande. Men det du säger är väldigt logiskt faktiskt. Och jag tror också Rowling har tänkt på det redan, eftersom det är så klockrent..
20 dec, 2011 02:08 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Coolt... skulle aldrig tänkt på det annars-
Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2011 07:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen