Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hermione's tvilling (SV)

Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)

1 2 3 4 5 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


jätte bra, mer

Kärlek till alla!

27 nov, 2011 20:13

bluebirdflies
Elev

Avatar


fortsätt!

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

27 nov, 2011 20:19

Borttagen

Avatar


Så himla bra!!!! Mer!

27 nov, 2011 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintygirl89:
Mycket bra som vanligt. Tycker dock inte att Ryse verkar så där trevlig, jag menar skrika som en tok. Men det är din story så du bestämmer.


Tycker inte heller att Ryse verkar särskilt trevlig?
Men alla människor kan ju inte vara snälla, eller hur?
Men för att skydda mig som har skrivit denna fanfic kan vi kan säga att Ryse har lätt för att bli irriterad men egentligen är en god liten flicka, haha!

OBS. Jag vet, ett idiotiskt förslag av mig!xD♥










28 nov, 2011 20:35

Mintygirl89
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mintygirl89:
Mycket bra som vanligt. Tycker dock inte att Ryse verkar så där trevlig, jag menar skrika som en tok. Men det är din story så du bestämmer.


Tycker inte heller att Ryse verkar särskilt trevlig?
Men alla människor kan ju inte vara snälla, eller hur?
Men för att skydda mig som har skrivit denna fanfic kan vi kan säga att Ryse har lätt för att bli irriterad men egentligen är en god liten flicka, haha!

OBS. Jag vet, ett idiotiskt förslag av mig!xD♥












Haha! Nej, nej det var inte idiotiskt! Hoppas du såg berömmet, och kritiken också.

Läs gärna Tårar från himlen :D <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FDKQUpv8FRXQAAAAM%2Fhuh-rex.gif

29 nov, 2011 07:17

Borttagen

Avatar


Här kommer nästa kapitel:
_________________________________________

Hermione:

Hermione kände ett stort hat mot Maddie.
Ett hat som ingen annan NÅGONSIN kunde känna för sin tvilling-syster.
Hon var avundsjuk, och inte bara avundsjuk.
Hon var svartsjuk, så svartsjuk som ingen skulle kunna vara, ingen!
Nu hördes plötsligt Rons röst.
- Ska vi gå då? frågade han tvekande.
Hermione tittade ner i marken för att visa att hon var sur och inte ville prata.
Nu tappade Ron tålamodet helt.
- SKA VI GÅ DÅ!!? skrek han.
Eller ska du stå där hela dagen och vara ledsen över att lille Harry inte vill ha dig?!
Hermione förstod inte varför Ron betedde sig så, men sedan kom en tår, flera tårar.
Sedan kunde inte Hermione hålla sig längre.
Hon brast i gråt.
Hon grät och grät tills hon inte orkade mer och sjönk sedan ihop på marken, hjälplös.
Men sedan kände hon ilska mot Ron.
Han förstör helt och hållet mitt liv, tänkte Hermione.
Jag måste få honom att förstå det....
Hermione drog ett djupt andetag och reste sig upp alldeles blixtrande av ilska.
- Du förstör mitt liv Ronald Weasley!! skrek hon.
Ron såg på Hermione med uppspärrade ögon.
Många stirrade, men Hermione brydde sig inte utan fortsatte.
- Gör mig en tjänst och stick, STICK!! nu riktade Hermione trollstaven mot Ron.
Först stod Ron som stelfrusen där han stod, men sedan vände han på klacken.
Ron vände på huvudet mitt i stegen och såg ursinnig ut.
- Jag gillar inte dig särskilt mycket heller! spottade han fram.
Sedan såg Hermione inte av honom mer.
Nu vändes folk sina blickar emot Hermione istället, dem stirrade och stirrade som om dem aldrig sett något intressantare än en gråtsvullen flicka förut.
- Vad glor ni på?! frågade Hermione surt.
Gå härifrån!!
Det som Hermione nyss hade sagt hade visst gjort nytta, för alla gick därifrån.
- Jag hatar mitt liv! skrek Hermione.
Jag hatar det!!!
När Hermione hade gråtit ut all sorg för tillfället gick hon och satte sig i en vagn, alldeles ensam och utan vänner.
_________________________________________

Hoppas ni tyckte att kapitlet var bra!♥
Blev själv inte jättenöjd med det...




3 dec, 2011 11:49

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 20:55
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Så himla bra!!!!

3 dec, 2011 11:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så himla bra!!!!


Tack!♥

3 dec, 2011 12:00

Borttagen

Avatar


Väldigt bra!!!♥
Längtar, längtar, längtar, till nästa kapitel!

3 dec, 2011 12:20

Bombarda
Elev

Avatar


bra, men jag saknar mer beskrivningar på reaktioner och hur området ser ut =)

Kärlek till alla!

4 dec, 2011 00:44

1 2 3 4 5 ... 19 20 21

Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)

Du får inte svara på den här tråden.