Syskon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en storebror fast inte här på mugglis som är jättejobbig.
3 nov, 2011 11:28 |
|
Correlito
Elev |
Nej, försöker för tillfället att få min bror att läsa Harry Potter. Fast det är roligare att tävla om vem som kan mest besvärjelser.
3 nov, 2011 11:35 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Har en syster som har mugglis - lilla Clara ^^
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 3 nov, 2011 15:26 |
|
cannedcorn
Elev |
3 nov, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Min lillasyster är nyanstreet ♥
3 nov, 2011 15:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Klotter-Potter som aldrig är inne förutom ibland när han vill spela hänga Harry, är min nioåriga lillebror.
![]()
3 nov, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
Sebbe Potter är min åttaåriga (9 om 5 dar) lillebror!
3 nov, 2011 16:22 |
|
Buddha
Elev |
freddy är min nioåriga lillebror. Han är aldrig inne.
3 nov, 2011 16:39 |
|
Josefinpotter
Elev |
nej..
Gryffindor :D 3 nov, 2011 18:48 |
|
aggsih
Elev |
Nej
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 3 nov, 2011 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen