Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UppCon12

Forum > Off Topic > UppCon12

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^ Det skulle ju vara ganska awesome, men nja, om jag ska cosplaya ska det bli Anime/manga-stuk på det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.kaizoku-fansubs.com%2Fforum%2Fimg%2Favatars%2F24386.jpg
? Skulle det funka med ace?

Det jag måste göra i så fall är att färga håret svart, men det ska väll inte vara några egentliga problem.

EDIT: Jag är intresserad, men vet inte ens om jag ska gå. Fan, nu kommer jag tänka på cosplay hur länge som helst. Elakt av er. ;_; x)

13 nov, 2011 19:08

Cyachi
Elev

Avatar


Pandan, jag tycker nog att Zoro passar dig bäst av de du nämnt.
Lämgtar för övrigt tills man får veta artister som kommer dit och så hihi.

13 nov, 2011 19:17

adliitam
Elev

Avatar


Damn att jag bor i en liten håla och aldrig kan gå på roliga saker...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

13 nov, 2011 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Pandan, jag tycker nog att Zoro passar dig bäst av de du nämnt.
Lämgtar för övrigt tills man får veta artister som kommer dit och så hihi.


Jo det tycker jag nog också, men tre svärd är jobbigt mycket rekvisita för att klä ut sig till honom. Men kanske, får väll titta upp det - är ju lång tid kvar så. ^^

13 nov, 2011 21:04

Borttagen

Avatar


Men pandan, var du på UppCon nu senast? owo

13 nov, 2011 21:24

Borttagen

Avatar


^ Nope, hurså? xD

13 nov, 2011 21:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Nope, hurså? xD


Undrade bara... För om du hade varit där hade troligtvis min kompis känt igen dig. Hon känner igen alla och vet vad de heter. XD

13 nov, 2011 21:54

1 2 3 4

Forum > Off Topic > UppCon12

Du får inte svara på den här tråden.