UppCon12
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Det skulle ju vara ganska awesome, men nja, om jag ska cosplaya ska det bli Anime/manga-stuk på det.
? Skulle det funka med ace? Det jag måste göra i så fall är att färga håret svart, men det ska väll inte vara några egentliga problem. EDIT: Jag är intresserad, men vet inte ens om jag ska gå. Fan, nu kommer jag tänka på cosplay hur länge som helst. Elakt av er. ;_; x) 13 nov, 2011 19:08 |
|
Cyachi
Elev |
Pandan, jag tycker nog att Zoro passar dig bäst av de du nämnt.
Lämgtar för övrigt tills man får veta artister som kommer dit och så hihi. 13 nov, 2011 19:17 |
|
adliitam
Elev |
13 nov, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cyachi: Pandan, jag tycker nog att Zoro passar dig bäst av de du nämnt. Lämgtar för övrigt tills man får veta artister som kommer dit och så hihi. Jo det tycker jag nog också, men tre svärd är jobbigt mycket rekvisita för att klä ut sig till honom. Men kanske, får väll titta upp det - är ju lång tid kvar så. ^^ 13 nov, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Men pandan, var du på UppCon nu senast? owo
13 nov, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
^ Nope, hurså? xD
13 nov, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Nope, hurså? xD Undrade bara... För om du hade varit där hade troligtvis min kompis känt igen dig. Hon känner igen alla och vet vad de heter. XD 13 nov, 2011 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen