Nästa år; 2012!
Forum > Off Topic > Nästa år; 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Nessilini: Haha, maybe I should! Har flera kompisar i Skåne som man kanske borde dra ner till & hälsa på :>
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
12 nov, 2011 21:20 |
|
GodricH
Elev |
- fyller arton
-tar stunden - JJRs Bilbo kommer till bio duken - skidlärare utbildning 12 nov, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
12 nov, 2011 21:31 |
|
ikka
Elev |
12 nov, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
ikka: Självklart!
Msåte åka dit snart känner jag. Hanna och lovisa och Ingrid vill jag träffa och nu flyttar även Malin dit. Får se om det blir något till våren, kommer ha det svårt med ekonomin pga av studentisen och så XD 12 nov, 2011 21:36 |
|
Tonkss
Elev |
12 nov, 2011 21:48 |
|
Ultramannen
Elev |
Jag räddar er... Jorden kan nt gå under 2012
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
12 nov, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
- Jag fyller tretton
Ehh, kommer inte på något mer x) 12 nov, 2011 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen