HPvecka i Stockholm
Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
samfora
Elev |
Skrivet av joel9324: Låter jätteroligt, bra att jag bor i Vallentuna. Då blir de inte så långt att åka till Sollentuna Toppen! Hogwarts will always be there to welcome you home. 14 nov, 2011 19:06 |
|
Rawenclaw!
Elev |
Men asså kan man typ testa trollstavar
14 nov, 2011 19:10 |
|
MagiSmurfen
Elev |
I'm in, as you know
Var med folks! "Harry looked up into the fierce, wild, shadowy face and saw that the beetle eyes were crinkled in a smile." 14 nov, 2011 19:57 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
14 nov, 2011 20:03 |
|
samfora
Elev |
Hm, vad menar du med det? Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Kommer det hålla på månfag-söndag? Måndag - Fredag. Hogwarts will always be there to welcome you home. 14 nov, 2011 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Varför bor man slå långt ifrån Stockholm?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 nov, 2011 23:55 |
|
samfora
Elev |
Det är en bra fråga Hogwarts will always be there to welcome you home. 16 nov, 2011 21:01 |
|
Tonkss
Elev |
Åh, jag måste verkligen gå!! Fast jag kan nog inte hjälpa till.. bor typ 8 timmar från stockholm! xD
16 nov, 2011 21:39 |
|
J00KERN
Elev |
16 nov, 2011 21:40 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Hoppashoppashoppas att jag kan komma! Satsar på U i alla ämnen, hehe.
16 nov, 2011 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen