LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linny
Elev |
Skrivet av Maharajah: ALLTSÅ JAG SKA KRIGA FÖR DETTA. Å jag vill så himla gärna så det finns inte ord för det. Tänk. Tänk vad fint det skulle sitta på mitt sista år på jordelivet att få åka till LeakyCon. CHICAGO HERE I COME YOU CAN DO IT!!!! Heja heja heja heja
11 nov, 2011 23:56 |
|
Maharajah
Elev |
Jag har dampat så mycket på mitt tangentbord senaste halvtimmen nu så att jag har SJUKT ont i min vänstra handled.. Känns inte bra.
Hoppas jag kan få skadestånd för detta, kan säga att det var för att jag pluggade så frenetiskt. Så jag får skolskadestånd typ. Massa pengar. Så att jag kan åka till LeakyCon. Seeee I got my plan! 12 nov, 2011 00:01 |
|
Linny
Elev |
12 nov, 2011 00:04 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Linny: HAHAHAHAHAAHHA. Tänk om det skulle funka. Ba kaching Jag vet. Jag ska testa allt för LeakyCon. Gud, alltså. Pengar, jag behöver pengar. 12 nov, 2011 00:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså här kommer jag och förstör värsta glädjeruset... men är det bara jag som inte är särskilt intresserad av att åka på såna här saker?! :$
12 nov, 2011 08:55 |
|
Borttagen
|
^^
Nope, visst skulle det säkert vara jätteroligt, men ändå. 12 nov, 2011 09:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av accioron: Alltså YEEEEEAAAAAH Om jag inte åker komma jag ångra mig i resten av mitt liv, måste måste måste!!! this, fast jag kmr inte att åka D: 12 nov, 2011 09:08 |
|
Linny
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Alltså här kommer jag och förstör värsta glädjeruset... men är det bara jag som inte är särskilt intresserad av att åka på såna här saker?! :$ Nää du förstör inte! Det finns säkert fler som inte är speciellt intresserade, det är nog inte allas grej att åka på konvent sådär! Jag är helt stört intresserad och peppad, jag menar. Alex Carpenter ska dit. HEHEHEHEHHEHE dör.
12 nov, 2011 09:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då jag var på LeakyCon i år känner jag inte att jag behöver åka igen, som tuuur är. Skulle aldrig kunna spara alla pengar som krävs igen och inte orka det heller XD
without something there is no nothing 12 nov, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Alltså här kommer jag och förstör värsta glädjeruset... men är det bara jag som inte är särskilt intresserad av att åka på såna här saker?! :$ Alltså jag måste säga att jag kan hålla med dig lite, jag hade självklart tyckt att det hade varit awesome att träffa skådespelare och så, men Chicago ligger rätt långt bort, och jag känner nu när jag har tänkt efter att det jag kommer vara mest avundsjuk på är allas forumsnack och sånt efter konventet.... 12 nov, 2011 09:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen