11/11/11 - Elevhemmensdag
Forum > Off Topic > 11/11/11 - Elevhemmensdag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Elley: Skrivet av childhoodlight: Jag tycker det bör hållas till en måtta. Det är aldrig fel med love in the houses, aldrig. Och det är jättefint att se en underbar sammanhållning, indeed. Men konkurrens är otroligt jobbigt, just saaayin'. Menar då inte att ni konkurrerar med andra elevhem, men det är ju klart att man börjar undra allt mer och mer vad det är detta handlar om när man klickar in sig i varannan tråd och läser om Slytherin, hehe! Håller med, men bara till en viss del... Tycker det är kul att elevhemmen kan hitta på saker och få mugglis att skina upp så! Vad säger att inte Gryff kan hitta på något liknande? Det ger en liten kick och en bättre sammanhållning! Jag gick absolut inte emot tanken, tror du missförstår mig lite. Tycker det är jätteroligt, verkligen. Jag skrev bara att det är klart man börjar undra om varannan tråd man klickar sig in på innehåller någonting om detta. ^^ Haha, förstod det, det jag vill få fram är att det är lite det som gör det roligt! Det är det som får alla från elevhemmet att tycka det är kul, och det är såklart att alla undrar, det gjorde jag också
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 nov, 2011 20:16 |
|
childhoodlight
Elev |
11 nov, 2011 20:17 |
|
Elley
Elev |
Känner mig, återigen, efter x) Nej, det märkte jag inte, men de är ändå så mysig så det är helt okej ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 nov, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
Slytherins are the best ♥ WE ARE THE CHAMPIONS MY FRIEND! ♥
11 nov, 2011 20:23 |
|
Borttagen
|
^And we'll keep on fighting till the end ♥
11 nov, 2011 20:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Elley: Känner mig, återigen, efter x) Nej, det märkte jag inte, men de är ändå så mysig så det är helt okej ♥ DU är SÅ EFTER! Men du är okej ändå ^^
11 nov, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen