11/11-11 kl.11.11!
Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sandralovgood
Elev |
Jag var i skolan då men en utav mina lärare hade gort en ned räkning på datorn som vi räknade ner till. Jag tycker det är kul för det blir ju inte så har non gong när jag lever licksom det komer ju vara om ca 100 år sen men jag vet inte riktigt men en då
11 nov, 2011 19:02 |
|
Enchanted
Elev |
Funderar på om jag ska se den här filmen dagen till ära
11 nov, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 20:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Tog typ 5 bilder xD
Var i skolan då. Sa till min lärare att det var den 11/11/11 klockan 11.11.11 xD Han blev typ skitglad eller något o.O Han sa till alla att ta en bild och sånt. Själv gjorde han det med, fast det blev 11.11.23 istället Efteråt sjöng vi "broder jakob" i kanon xd 11 nov, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Tog typ 5 bilder xD Var i skolan då. Sa till min lärare att det var den 11/11/11 klockan 11.11.11 xD Han blev typ skitglad eller något o.O Han sa till alla att ta en bild och sånt. Själv gjorde han det med, fast det blev 11.11.23 istället Efteråt sjöng vi "broder jakob" i kanon xd Det var typ bästa fredagen någonsin. XDDD 11 nov, 2011 20:43 |
|
scarhead
Lärare |
missade det
men jag tänker ändå berätta för mina barn och barnbarn när jag upplevde 11/11 -11.... och det, barn, var historien om hur eran mor Matilda levde 11/11 -11! 11 nov, 2011 20:46 |
|
Dini99
Elev |
Haha, smart ide
- När jag var ung ; en gång den 11/11- 2011 kl.11.11 -Är du såå gammal? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 nov, 2011 20:58 |
|
scarhead
Lärare |
Det var en kylig novemberdag, och jag hade blivit så taggad redan en vecka innan, och så kom den dagen. Den elfte november, den elfte månaden, år 2011. Dock missade jag klockslaget 11:11, men tro mig, det var en fin dag. Slytherin-eleverna var fulla av Slytherin-pride, och det fick oss Gryffindors att även bli glada över vilket elevhem vi hade blivit indelade till.
and that was just the start ~ 11 nov, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
... Jag låg och sov
edit: HAHAHAHA jag stavade låg "log"..... skäms över mig själv. *är trött* 11 nov, 2011 21:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-11 kl. 21:33
|
|
Dini99
Elev |
Vapenstilleståndsdagen är idag.♥ det var 93 år sen det blev vapenstillestånd i första värdskriget. RiP alla som dog, i sjukdomar, svält och strid♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 nov, 2011 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen