Vi i femman!
Forum > Off Topic > Vi i femman!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Blev så himla nervös nue, tänk om man blir utvald till en av de som ska sitta där och svara på en massa frågor, det kommer bli blandade känslor då liksom XD
10 nov, 2011 20:19 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
10 nov, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Åh vi i femman, min klass var med och gick till tv faktiskt : )
10 nov, 2011 20:25 |
|
cisssi7
Elev |
va med förra året, vi åkte ut direkt...
10 nov, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
pepp pepp pepp, Efter jul lovet så sätter de ju igång med radion m.m så det är bara att plugga så man är förberedd :3
10 nov, 2011 20:36 |
|
Loongbottom
Elev |
Min klass kom med!!!
Justin Bieber 4Ever 10 nov, 2011 21:31 |
|
adliitam
Elev |
10 nov, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 21:34 |
|
Sikelvargen
Elev |
vi hade vi i femman idag
ganska lätta frågor men tror inte min klass kommer vidare jag älskar vargar!och katter!och julen! 10 nov, 2011 21:35 |
|
mitchan
Lärare |
10 nov, 2011 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen