11/11 2011
Forum > Off Topic > 11/11 2011
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Plats för ännu en ond gif jag aldrig hittar* Ni får veta efter att allt är slut :3 När det är försent menar du väl? ![]() 10 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: *Plats för ännu en ond gif jag aldrig hittar* Ni får veta efter att allt är slut :3 När det är försent menar du väl? Neh, när allt är över :3 10 nov, 2011 17:35 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Alla kan väl ha massor av ettor som fourmsignatur imorgon?
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 17:37 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Vilken idé! Fast jag ändrar profilbild istället. Alla kan väl ha massor av ettor som fourmsignatur imorgon? 10 nov, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Alla kan väl ha massor av ettor som fourmsignatur imorgon? Tyvär, kan inte lägga in massa ettor i min signatur :3 Det skulle förstöra hela känslan liksom :3 10 nov, 2011 17:37 |
|
Amandan
Elev |
10 nov, 2011 17:51 |
|
scarhead
Lärare |
alltså, ni Slytherinare får mig att vilja bli Slytherin för en dag bara för att veta vad ni ska göra :@
10 nov, 2011 17:56 |
|
JoLizz
Elev |
10 nov, 2011 17:59 |
|
Dementoren
Elev |
10 nov, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen