Dramione är min One True Pairing.
Forum > Harry Potter > Dramione är min One True Pairing.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
28 dec, 2011 23:15 |
|
annawpotter
Elev |
28 dec, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Draco är min?
28 dec, 2011 23:55 |
|
Ida S
Lärare |
Lills - skicka en uggla
annawpotter - Tack ^^" och nä, HAHA majoriteten gör ju inte det ♥ SnowDarling - OTP = One True Pairing, eh... det enda sanna paret i mina ögon :3 "we live together, and harry does all the cooking." 29 dec, 2011 00:46 |
|
hyperion
Elev |
Nonono. Det ska vara Drarry ju
![]()
29 dec, 2011 00:47 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ida S: Lills - skicka en uggla annawpotter - Tack ^^" och nä, HAHA majoriteten gör ju inte det ♥ SnowDarling - OTP = One True Pairing, eh... det enda sanna paret i mina ögon :3 menar du att du ska skicka eller jag? ![]()
29 dec, 2011 01:11 |
|
hyperion
Elev |
Sen kan jag också tillägga att jag tror att de är FÖR intelligenta för varandra, bortsett från Dracos fördomar osv osv, så tror jag ärligt att de skulle gå varandra på nerverna hela tiden tills det slutade i skilsmässa om det blev något romantiskt mellan dem över huvud taget. Vänner - ja, kanske. Kärlekspar - NEJ.
![]()
29 dec, 2011 01:57 |
|
Amandan
Elev |
Alltså, det fungerar inte, gillar idén, den är spännande, men med tanke på att man känner karaktärerna så väl och det skulle inte fungera så shippar jag dem inte. Hihi, hoppar istället till Rose/Scorpius, typ en second chance för Dramione.
Min tumblr!
29 dec, 2011 03:59 |
|
Borttagen
|
Det funkar inte! Draco är min♥
29 dec, 2011 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen