Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
Forum > Off Topic > Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Läste "vilken bröstmodell skulle du vilja ha i ditt öga?"........... Tror jag behöver lite sömn och/eller glasögon This!! då är det inte bara jag som tänker konstigt!! Men en med Harry Potter skådespelarna på ![]() ![]()
9 nov, 2011 22:18 |
|
leumas vän
Elev |
9 nov, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elderwand: Jag skulle vilja ha en onsynlig, så kan man se när bröden är klara och ploppa upp dem efter önskemål! ;D Dude that one was awesome! Uppfinn den nu kvinna!! 9 nov, 2011 22:22 |
|
Cyachi
Elev |
10 nov, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
Om vi sprayar röda lejon på den så är ju den fantastisk!
10 nov, 2011 16:19 |
|
Cyachi
Elev |
Haha åh, vilken snilleblixt! Vi kan montera in en liten miniradio i den också så att den spelar "Gryffindor Rally Cry" varje gång man rostar bröd, hihi.
10 nov, 2011 16:24 |
|
baramin
Elev |
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 16:24 |
|
mitchan
Lärare |
10 nov, 2011 17:06 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cyachi: Haha åh, vilken snilleblixt! Vi kan montera in en liten miniradio i den också så att den spelar "Gryffindor Rally Cry" varje gång man rostar bröd, hihi. OMG GIFEGIFE ♥ 10 nov, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen