Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

People's Choice Awards: Nomineringar!

Forum > Harry Potter > People's Choice Awards: Nomineringar!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Prue
Elev

Avatar


Riktigt illa att varken Emma, Tom, Daniel eller Rupert vann i under 25... Uppgjort?

12 jan, 2012 20:06

hyperion
Elev

Avatar


^ Tror mycket beror på att alla Potter-fans nu delade upp sig i fyra delar nu. Blir ju liksom 1/4 av alla röster i de andra kategorierna liksom. Hade bara typ Dan varit nominerad tror jag det hade varit större chans att han vunnit t.ex.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

12 jan, 2012 20:28

adliitam
Elev

Avatar


12 jan, 2012 22:30

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
Skrivet av Celebikai:
Svårt val på favorite movie star under 25
men jag tar rupert

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lq05nh5ylv1qkecnl.gif


håller med där.. men dan är ju så snygg.. men rupert är kanske bättre ändå..

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

12 jan, 2012 23:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Prue:
Riktigt illa att varken Emma, Tom, Daniel eller Rupert vann i under 25... Uppgjort?


Jag tror snarare att det var så att de fyra tog ut varandra. Hade en eller två utav dem varit med så hade fansen inte varit lika delade medan människor som inte sett Harry Potter och som inte vill stötta HP-skådisar väljer Chloë Moretz (som ÄR en kanonhärlig tjej som kan sin sak och som gjort många bra roller senaste åren). :'

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 jan, 2012 15:40

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > People's Choice Awards: Nomineringar!

Du får inte svara på den här tråden.