People's Choice Awards: Nomineringar!
Forum > Harry Potter > People's Choice Awards: Nomineringar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
Riktigt illa att varken Emma, Tom, Daniel eller Rupert vann i under 25... Uppgjort?
12 jan, 2012 20:06 |
|
hyperion
Elev |
^ Tror mycket beror på att alla Potter-fans nu delade upp sig i fyra delar nu. Blir ju liksom 1/4 av alla röster i de andra kategorierna liksom. Hade bara typ Dan varit nominerad tror jag det hade varit större chans att han vunnit t.ex.
![]()
12 jan, 2012 20:28 |
|
adliitam
Elev |
http://www.mtv.com/news/articles/1677156/peoples-choice-awards-winners-list.jhtml
här är listan med vinnarna om ni inte har sett ![]() ![]()
12 jan, 2012 22:30 |
|
prongs
Elev |
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 12 jan, 2012 23:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Prue: Riktigt illa att varken Emma, Tom, Daniel eller Rupert vann i under 25... Uppgjort? Jag tror snarare att det var så att de fyra tog ut varandra. Hade en eller två utav dem varit med så hade fansen inte varit lika delade medan människor som inte sett Harry Potter och som inte vill stötta HP-skådisar väljer Chloë Moretz (som ÄR en kanonhärlig tjej som kan sin sak och som gjort många bra roller senaste åren). :' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 jan, 2012 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen