Julklapps-tråden!
Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Min lilla lista
Pengar Harrys stav och fläderstaven Dr.Dre hörlurar (jättedyra, menmen kommer säkert intr få) Ett iPhone fodral/skal, såklart Harry Potter skal. Ett presentkort på wbshop.com (vilket typ inte finns Sorteringshatt: KLICKA Mcgonagalls hatt: http://www.wbshop.com/Harry-Potter-Professor-McGonagalls-Witch-Hat-by-Elope/HPEPHATPMW,default,pd.html?cgid=hpcostkKLICKA!! Är inte så mycket mer... joo, en eller typ miljader Potter-prylar !!! typ allt från denna site: http://www.wbshop.com/Harry-Potter/hp,default,sc.html
6 nov, 2011 14:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 6 kl. 15:03
|
|
Mr_Ollivander
Elev |
Önskelista
harry potter tröja böcker hörlurar fleecetröja fuck the cistem 6 nov, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
Önskelista;
The Sims 3 pets Pengar En kattbur Jag får återkomma ang mer.. 6 nov, 2011 14:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Min önskelista;
- Pengar till körkort eeeh, lagomt roligt... Hatar att önska mig pengar, det känns så jävla fel att bara sitta där med sedlar och känna att man har "tagit" någons pengar. Känns så himla tråkigt och opersonligt också. Men jag måste ju ha ett körkort och jag behöver pengar till det, så ja...
6 nov, 2011 14:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Min önskelista; - Pengar till körkort eeeh, lagomt roligt... Hatar att önska mig pengar, det känns så jävla fel att bara sitta där med sedlar och känna att man har "tagit" någons pengar. Känns så himla tråkigt och opersonligt också. Men jag måste ju ha ett körkort och jag behöver pengar till det, så ja... Du kan ju be om att få ett sånthär.. paket? Typ med tio körlektioner, teori, halkbana, inskrivning osv osv. Då får du inga pengar i handen så då försvinner väll "ta penga" känslan. (Paket är iofs rätt dyra men flera personen i släkten kanske kan gå ihop? Körkort brukar vara ngt "vuxna" vill sponsra) 6 nov, 2011 14:22 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Jo, jag ska ju "köpa" ett sånt paket. Problemet är väl att jag får pengar från två håll då mina föräldrar är skilda. Därför skulle det bli svårt för alla att prata ihop sig. & även om alla skulle gå ihop så skulle deras pengar inte räcka till ett helt körkortspaket (det är svindyrt med körkort) så jag kommer ju att betala en hel del själv också med pengar som jag redan har sparat ihop.
6 nov, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
^
Jo, jag vet att körkort e svindyrt. Jag tog mitt för ett par månader sen och det gick väll på 20 000 totalt. Bah. Aja, det är värt det i vilket fall, det känns grymt bra när man har körkortet i handen 6 nov, 2011 14:30 |
|
Elley
Elev |
^
^ Det är det verkligen, min syster tog körkort för ett halv år sedan
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 nov, 2011 14:31 |
|
ikka
Elev |
- Smartphone
- UppCon-biljett - Box med alla HP-filmerna - Glee säsong 2 - Harry Potter och De Vise Sten - Harry Potter och Hemligheternas Kammare - EMILIE AUTUMN BILJETT ♥ ----- Eh, jag kommer antagligen inte få allt trots att det är jul & födelsedag. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 nov, 2011 14:34 |
|
seamus
Elev |
*En Iphone 4
*Lego Harry Potter year 1-4 *Glee säsong 2 Det var alla. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
6 nov, 2011 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen