vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Användarnamn
Elev |
Accio och "uppmuntringsbesvärjelsen".
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 5 nov, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Lätt Avada Kedavra. Den tar itu med alla problem.
6 nov, 2011 01:05 |
|
Borttagen
|
Accio, Crucio, Avada Kedavra, Oblivaite och Reparo är mina favoriter, går inte att välja bort någon av dem. ♥
6 nov, 2011 01:38 |
|
Thilda
Elev |
Expelliarmus, men gillar många
6 nov, 2011 02:13 |
|
LoonyMe
Elev |
6 nov, 2011 07:50 |
|
bäst08
Elev |
Accio
6 nov, 2011 08:24 |
|
Borttagen
|
Mina favoriter är Accio, Lumos, Nox, Avada Kedavra, Crucio, Sectumsempra, Expelliarmus och Oblivate.
6 nov, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Avifors & Avis!
6 nov, 2011 19:31 |
|
annawpotter
Elev |
6 nov, 2011 22:19 |
|
Safrina
Elev |
Episkey, jag vet inte varför men jag gillar hur det låter! Jag gillar aquamenti, avis, duro, bombarda, incendio, oppugno, rennervate & silencio. Vet att det är många.
6 nov, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen