Framtidsdrömmar
Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Ascendio: Skrivet av Amandan: ^ åttan! Ja, jag har ju gjort det, så fruktansvärt mycket. Men jaa, det är väl det enda som går att göra. Okej, men vad tycker du om då? Ämnen? Matte, svenska, musik, geografi,. lite allt möjligt egentligen. Min tumblr!
5 nov, 2011 01:20 |
|
Borttagen
|
Kock/konditor eller journalist tror jag....
5 nov, 2011 10:50 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
5 nov, 2011 11:01 |
|
Celebikai
Elev |
Bo i London och jobba som stylist eller på en modetidning.
Och så vill jag skriva barnböcker vid sidan om c: ![]()
5 nov, 2011 11:23 |
|
IamAK
Elev |
Flytta utomlands, helst till USA. Jobba som skådis och/eller sångerska.
5 nov, 2011 11:30 |
|
Ida S
Lärare |
Kombinerad författare/astronaut/programledare
Och just det, i LA eller London. Good bye Sweden! "we live together, and harry does all the cooking." 5 nov, 2011 11:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 11:33
|
|
Borttagen
|
Jag ska försöka göra något gott för mänskligheten
5 nov, 2011 11:32 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag glömde att säga en sak.
Jag vill bli en polis i Frankrike eller Wales. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
5 nov, 2011 11:34 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag vet inte riktigt det är så mycket jag vill göra.
Vill bli sångare, musiker, dansare, författare och en massannat. Skriver redan massor och sjunger gör jag nästan jämt. Älskar att dansa, det är ju så kul Spelar tvärflöjt för tillfället men det är ganska tråkigt så jag funderar på att sluta. Vill mycket gärna åka till Japan och plugga när jag blir äldre. Jag vill lära mig japanska och kunna teckna manga. Kanske ska bli manga författare istället. Jag ser ofta på anime men på japanska med engels text. Lyssnar väldigt mycket på KAT-TUN låtar. De kommer från Japan och är sjukt grymma enilt mig
5 nov, 2011 11:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dr.severus snigelhorn: Jag glömde att säga en sak. Jag vill bli en polis i Frankrike eller Wales. Varför just Frankrike eller Wales? 5 nov, 2011 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen