Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smilis
Elev |
Hur kan dom göra så mot Peeves??!!
Weasley´s ÄGER 5 nov, 2011 13:12 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 13:14 |
|
LoonyMe
Elev |
5 nov, 2011 18:37 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Det skulle vara så roligt ifall man såg Peeves i filmerna, när Peeves gör alla "rackartyg" (kom inte på något bättre ord, hahaha) Det skulle verkligen vara grymt!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 nov, 2011 18:39 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Senast idag hörde jag att när jag talade om Peeves me hp-gillare så fråga direkt en, vem e peeves? Men de e ju int fel på personen utom filmerna! Synd att sympatiska peeves int e me i filmerna
//Layla Catcher Imagination and dreaming is my life 5 nov, 2011 18:43 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ja, Peeves (enligt mig) är faktiskt en ganska viktig karaktär (i alla fall rolig karaktär) men i och för sig är faktiskt alla karaktärer mycket mycket viktiga.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 nov, 2011 18:45 |
|
Ms.Riddle
Elev |
Peeves och Filch är ju lika viktiga
5 nov, 2011 22:17 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
Filch och Peeves hör ihop. Precis som Fred och George, fast på ett annat sätt ♥
5 nov, 2011 22:52 |
|
Thilda
Elev |
Ja, jag hade velat se honom i filmerna. Mest för att jag inte kan föreställa mig honom när jag läser böckerna.
6 nov, 2011 02:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen