Idag fick jag ett brev!
Forum > Off Topic > Idag fick jag ett brev!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av EMELESEL: Typ en liten uggla, hade visserligen redan en, men iaf Tänkte ladda upp bilder, men dom tog lite mycket tid på sig... Har sett en sån på SF-bokhandeln. Vill ha den! Och sorterinngshatten! Grattis! Köp en av dom först! Jag ville ha båda, men dom är pyttesmå, skulle råda dig att börja med att köpa en och se om den nåde upp till dina förväntningar ;D 5 nov, 2011 12:57 |
|
kinshaw
Elev |
5 nov, 2011 12:57 |
|
EMELESEL
Elev |
å, tack igen
5 nov, 2011 12:58 |
|
baramin
Elev |
Kul, grattis!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 nov, 2011 12:58 |
|
aggsih
Elev |
Grattis, låter fett roligt=D
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 5 nov, 2011 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen