Jag vill inte... tråden
Forum > Off Topic > Jag vill inte... tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte att min mormor ska dö. Hon tog en överdos av typ sömntabletter eller något, igår kväll. Men hon ringde till min moster nästan direkt efter och sa att hon ångrade sig, så en ambulans kom och hämtade henne. D: shit... hoppas hon klarar sig!! Mm. ----------------------------------------------------- Jag vill inte vara hungrig. 4 nov, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte till skolan på måndag.
VOLDEMORT MY LOVE, SAVE ME! D: 4 nov, 2011 16:10 |
|
Savi
Elev |
4 nov, 2011 22:52 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 nov, 2011 22:53 |
|
leumas vän
Elev |
5 nov, 2011 03:44 |
|
GinnyOlivia
Elev |
5 nov, 2011 05:55 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av HarryPrutter: Jag vill inte att Harry Potter ska vara slut :c It's not over Jag vill inte missa på en massa saker...
5 nov, 2011 06:02 |
|
joel9324
Elev |
5 nov, 2011 08:20 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag vill inte stå upp, eller se något, inte ligga, inte sitta...
5 nov, 2011 08:50 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte vara hungrig, siriusly
5 nov, 2011 08:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen