Ny medlem yao
Forum > Off Topic > Ny medlem yao
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av accioron: Skrivet av leumas vän: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av mzi: det är för att hon inte är awesome!! ♥♥ leumas vän haha vi driver ju bara Så när ska du berätta om alla pojkvänner du haft här då? omg omg x 2 Och jag tänkte bara på fråga chans-tråden du skapat. 3 nov, 2011 17:56 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: The tension here seems awkward men valkommen :3 HAHA vi driver bara, är jättevänliga mot varandra egentligen. Han har loggat ut men han sitter brevid mig och tackar så mycket
3 nov, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Sot relation. Mina broder ar idioter och vi brakar hela tiden Skrivet av Borttagen: The tension here seems awkward men valkommen :3 HAHA vi driver bara, är jättevänliga mot varandra egentligen. Han har loggat ut men han sitter brevid mig och tackar så mycket 3 nov, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
^
Samma här. 3 nov, 2011 18:21 |
|
Luna 1
Elev |
3 nov, 2011 18:21 |
|
Josefinpotter
Elev |
welcome
Gryffindor :D 3 nov, 2011 18:45 |
|
aggsih
Elev |
Välkommen
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 3 nov, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Välkommen! Du lär bli känd som childhoodlights bror
3 nov, 2011 22:53 |
|
adliitam
Elev |
3 nov, 2011 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen