Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Han/ Honom?

Forum > Off Topic > Han/ Honom?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hmm, hur är det nu, säger man "jag har en likadan tröja som HENNE" eller "jag har en likadan tröja som HON"? x)

6 nov, 2011 00:53

sten
Elev

Avatar


Jag rättar alltid. Och på jämförelsefrågor med "än" då det verkar som om alla har fått för sig att man ska säga "bättre än dig" och inte "bättre än du".
Jag är sjukt dryg.

@Amesco; likadan tröja som hon har

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTppNxQnCV64N3mRBYe0ydnQhx58dUJem9bKurJZdV7g13EYmSTSOzR09Zcaw ... för jag glömde bort att vara rebell!

6 nov, 2011 01:04

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Han/ Honom?

Du får inte svara på den här tråden.