Han/ Honom?
Forum > Off Topic > Han/ Honom?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hmm, hur är det nu, säger man "jag har en likadan tröja som HENNE" eller "jag har en likadan tröja som HON"? x)
6 nov, 2011 00:53 |
|
sten
Elev |
Jag rättar alltid.
Jag är sjukt dryg. @Amesco; likadan tröja som hon har 6 nov, 2011 01:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen