Kära mobbare, vad håller ni på med?
Forum > Off Topic > Kära mobbare, vad håller ni på med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
innan så sa jag också att jag hatade honom, men till slut fattade jag att Justin inte har gjort ett dugg mot mig, han har inte gjort något mot mig som förtjänar hat. jag kanske inte gillar hans låtar, men då är det hans låtar jag ogillar.
mina klasskompisar skryter om hur mycket dom hatar Justin Bieber, medan min bästa vän sitter kanske bredvid och hör det och blir så förbannad då hon är ett Bieberfan. Han har inte gjort något ont mot oss, om vi inte gillar hans musik, visst. Men vi har inga skäl att avsky honom, då avsky är ett starkt ord. 3 nov, 2011 14:46 |
|
Danzi
Elev |
Han är en helt vanlig människa som lyckats uppnå sin dröm, vad är det för fel med det liksom..? Han har inte gjort något fel, han har inte gjort sina haters någonting alls. Så.. varför beter sig alla såhär mot honom? Avundsjuka..?
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 nov, 2011 14:48 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Sorry girl, menar inget illa! Men jag förstår inte varför många anser avundsjuka vara anledningen till att folk trycker ned andra. Självfallet kan det ju vara så, det beror helt enkelt på vilken situation man pratar om, men det behöver inte vara en riktig anledning. Om en person går någon annan på nerverna, är irriterande, eller helt enkelt inte omtyckt av den andre så behöver inte grunden vara avundsjuka. Menar inte att du syftade på det - ville bara flika in det!
Och jag har faktiskt en "riktig" anledning till att inte tycka om Justin Bieber; och nej, det är inte musiken, utan en del uttalanden som han har gjort.
3 nov, 2011 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Och jag har faktiskt en "riktig" anledning till att inte tycka om Justin Bieber; och nej, det är inte musiken, utan en del uttalanden som han har gjort. Sa han inte någon gång något om att inte änns våldtagna kvinnor skulle få göra abort? 3 nov, 2011 14:55 |
|
Celebikai
Elev |
3 nov, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: ^ Nån som har en källa på det? Jag har inte, därför frågade jag henne. Jag har hört det, men man vet aldrig. Det sprids ju så många rykten hela tiden. 3 nov, 2011 14:58 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Och jag har faktiskt en "riktig" anledning till att inte tycka om Justin Bieber; och nej, det är inte musiken, utan en del uttalanden som han har gjort. Sa han inte någon gång något om att inte änns våldtagna kvinnor skulle få göra abort? Yes, han sa "It's sad, but everything happens for a reason" när intervjuaren frågade honom om abort var okej om tjejen i fråga blev våldtagen. Celebikai http://theblemish.com/2011/02/justin-bieber-says-everything-happens-for-a-reason-including-rape/ Om du fortsätter att googla på likadana sökord finner du massvis med artiklar om det
3 nov, 2011 15:01 |
|
Celebikai
Elev |
3 nov, 2011 15:04 |
|
Borttagen
|
^
^ Okey, tack för länken. c: 3 nov, 2011 15:05 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Och jag har faktiskt en "riktig" anledning till att inte tycka om Justin Bieber; och nej, det är inte musiken, utan en del uttalanden som han har gjort. Sa han inte någon gång något om att inte änns våldtagna kvinnor skulle få göra abort? Yes, han sa "It's sad, but everything happens for a reason" när intervjuaren frågade honom om abort var okej om tjejen i fråga blev våldtagen. Celebikai http://theblemish.com/2011/02/justin-bieber-says-everything-happens-for-a-reason-including-rape/ Om du fortsätter att googla på likadana sökord finner du massvis med artiklar om det Fast det finns ju tusentals människor med den åsikten, och jag säger inte att jag tycker det är rätt. Men det är ju ingen anledning till att hoppa på honom. Han har en åsikt, precis som hur många andra som helst. Sen när hoppar man på en annan människa bara för att denna inte tycker på samma sätt som en själv..?
3 nov, 2011 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen