Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tror att jag går på bergakungen eller något annat ställe i Göteborg.
16 okt, 2010 10:15 |
|
lilipotter
Elev |
Jag sog den i Malmö !!
Harry potter in my life <3 <3 19 apr, 2011 17:54 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
19 apr, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
Jag såg den på Heron, del 2 blir nog i Piteå (Är i närheten av Piteå var sommar om de nu har en biograf, jag är ganska säker på det.
19 apr, 2011 20:03 |
|
superman
Elev |
jag såg den i kista tror jag... big question mark på det, jag är aldrig där annars.
och tvåan ska jag kanske se i grekland eftersom den kommer ut när jag är där, annars ser jag den när jag kommer hem! 19 apr, 2011 20:24 |
|
Katla
Elev |
Örebro, precis som Del 1
♏︎ 19 apr, 2011 20:30 |
|
happyhamster
Elev |
ska se den med en kille... :3 han e sååå söt
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått. 19 apr, 2011 21:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Närmaste bio ligger kanske 2-3 mil ifrån där jag bor.. xO För mig är det 1 mil, men på den bion kommer nog hp7del2 jättesent, den som det nog kommer direkt är det typ 7-8 mil till. Jag ska se den i Örebro, men där såg jag inte del 1. ![]()
20 apr, 2011 01:08 |
|
Katla
Elev |
Nä, för del 1 såg du i. . . . . . . . . Tillsammans med mig! Fast då hade jag redan sett den en gång!
♏︎ 20 apr, 2011 06:12 |
|
Borttagen
|
Gloria i Vaasa
20 apr, 2011 06:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen