@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
18 apr, 2012 13:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Vill bara att ni ska få klart för er... Jag är dum ful tjock elak patetisk korkad och jag har inget liv. Det är du inte! Du är en fin, söt, vacker, cool och underbar tjej som förgyller mina dagar. aw tack :$ ♥ ellie lovegood underbaris ♥ speech! 18 apr, 2012 13:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
idag har jag lyckats göra en brevbärare syr
Mormor hade parkerat så att hon inte kom förbi och jag satt i bilen men när hon kom sa jag "jag kan inte köra bil" *bad as* "vad tycker du att jag skall göra då?" frågade hon "jag vet inte" svarade jag "ja men vad är det för jävla parkering då?" sa hon surt och jag ryckte på axlarna och smällde igen dörren *Stolt* ![]()
18 apr, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
18 apr, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lizzie Lovegood ;; näe.. Men om du betalar den köper jag popcorn som smakar Norge till dig. Coolt va ? omg, det vill jag ha!!! Jag fixar det.. tror jag xD Jag ska bara uppfinna det först xD 18 apr, 2012 14:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Någon liten trevlig person som skulle kunna tänka sig att skicka en uggla om något random till mig?? (%) (%)
18 apr, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Behöver jag säga något?
18 apr, 2012 14:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Behöver jag säga något? Hahahahaha Erica, you made my day ♥ Ovanligt att du gör det va??
18 apr, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Behöver jag säga något? Hahahahaha Erica, you made my day ♥ Ovanligt att du gör det va?? Haha, jag vet ^^ Min klasskompis visade mig den. Den är awesome. Jag och Draken Norbert skrattade så vi ramlade av våra stolar. Sen så fortsatte allt det roliga med;; Och del två, tre osv ^^ xD 18 apr, 2012 14:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG JAG DÖR AV SKRATT XD nej men seriöst nu är jag riktig glad, tack för detta kära du Behöver jag säga något? ![]()
18 apr, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen