@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Vill bara att ni ska få klart för er... Jag är dum ful tjock elak patetisk korkad och jag har inget liv. Det är du inte! Du är en fin, söt, vacker, cool och underbar tjej som förgyller mina dagar. 18 apr, 2012 06:58 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar och har mer ont i halsen för varje dag. Åh... -.-
18 apr, 2012 07:20 |
|
Borttagen
|
Mitt sudd heter Josh.
18 apr, 2012 07:28 |
|
smartbabe
Elev |
Lalalaa, jag är hemma från skolan idag. Det är skönt. Fast jag har ont överallt och min hjärna är lite dimmig D:<
![]()
18 apr, 2012 09:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså detta är helt sjukt. O.O Jag har sett personer som liknar: Ulrik Munther, James Franco, Goyle och Crabbe i HP, min so lärare, Harry Styles, newkid och G-Dragon här i Irland. Och jag kom hit igår kväll. Har sett flera andra som liknar andra kändisar också, men kommer inte ihåg dem för tillfället. :s Ireland seems weird, haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Haha, ja.. :s Men jag älskar deras dialekt. Skrivet av Borttagen: Alltså detta är helt sjukt. O.O Jag har sett personer som liknar: Ulrik Munther, James Franco, Goyle och Crabbe i HP, min so lärare, Harry Styles, newkid och G-Dragon här i Irland. Och jag kom hit igår kväll. Har sett flera andra som liknar andra kändisar också, men kommer inte ihåg dem för tillfället. :s Ireland seems weird, haha! 18 apr, 2012 09:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Vill bara att ni ska få klart för er... Jag är dum ful tjock elak patetisk korkad och jag har inget liv. Men fina Alva♥ Du ska veta att du betyder otroligt mycket för mugglis och tt du är en av dem sötaste, roligaste och snällaste personerna jag har träffat♥ 18 apr, 2012 09:41 |
|
EmahS
Elev |
Just nu vill jag bara hem, äta glass, ha Glee-marathon och gråta för mig själv. Helt utan anledning.
18 apr, 2012 10:46 |
|
Solkatten
Elev |
http://tinychat.com/fr9g8 - Chatta någon?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 10:49 |
|
EmahS
Elev |
Har fått en sticka i fingret som jag inte får bort.
hahah, är helt öm och det pulserar nästa. woho, och har inte tillgång till en pincett förrän typ 17
18 apr, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen