@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ Jag mår så sjukt dåligt över att du inte mår bra. Jag vill bara åka upp till dig och prata förstånd med den där tjejen... Jag vill nästan slå henne. Du och din kompis kanske skulle ta och prata med någon vuxen ni litar på? Det brukar alla säga, ja. Men de kan hjälpa. Jag älskar dig också Felicia. Och jag gråter också nu. Tredje gången på en halvtimme ♥ Min lärare vet, fast inte hur "allvarligt" det är. Jo, btw, jag skrev en sak i skriva av sig-tråden som också har med den här tjejen. I just wanna hug you.♥ du får gärna komma hit! Åh… ♥♥ 17 apr, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, fortfarande live? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 21:36 |
|
si_tonks
Elev |
17 apr, 2012 21:37 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ OH! Tack! Annars hade jag missat honom! 17 apr, 2012 21:38 |
|
J-star Black
Elev |
17 apr, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ Jag mår så sjukt dåligt över att du inte mår bra. Jag vill bara åka upp till dig och prata förstånd med den där tjejen... Jag vill nästan slå henne. Du och din kompis kanske skulle ta och prata med någon vuxen ni litar på? Det brukar alla säga, ja. Men de kan hjälpa. Jag älskar dig också Felicia. Och jag gråter också nu. Tredje gången på en halvtimme ♥ Min lärare vet, fast inte hur "allvarligt" det är. Jo, btw, jag skrev en sak i skriva av sig-tråden som också har med den här tjejen. I just wanna hug you.♥ du får gärna komma hit! Åh… ♥♥ Jag kan gärna komma och krama dig. Jag åker imorgon eftermiddag efter att jag har pluggat klart xD sen har jag bara fyra timmars pendling med tåg framför mig med byte i Linköping... Aja, jag är nog hos dig vid tio ! 17 apr, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ Jag mår så sjukt dåligt över att du inte mår bra. Jag vill bara åka upp till dig och prata förstånd med den där tjejen... Jag vill nästan slå henne. Du och din kompis kanske skulle ta och prata med någon vuxen ni litar på? Det brukar alla säga, ja. Men de kan hjälpa. Jag älskar dig också Felicia. Och jag gråter också nu. Tredje gången på en halvtimme ♥ Min lärare vet, fast inte hur "allvarligt" det är. Jo, btw, jag skrev en sak i skriva av sig-tråden som också har med den här tjejen. I just wanna hug you.♥ du får gärna komma hit! Åh… ♥♥ Jag kan gärna komma och krama dig. Jag åker imorgon eftermiddag efter att jag har pluggat klart xD sen har jag bara fyra timmars pendling med tåg framför mig med byte i Linköping... Aja, jag är nog hos dig vid tio ! That sounds great! Minidjuret, I just died a bit. ♥ 17 apr, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ Jag mår så sjukt dåligt över att du inte mår bra. Jag vill bara åka upp till dig och prata förstånd med den där tjejen... Jag vill nästan slå henne. Du och din kompis kanske skulle ta och prata med någon vuxen ni litar på? Det brukar alla säga, ja. Men de kan hjälpa. Jag älskar dig också Felicia. Och jag gråter också nu. Tredje gången på en halvtimme ♥ Min lärare vet, fast inte hur "allvarligt" det är. Jo, btw, jag skrev en sak i skriva av sig-tråden som också har med den här tjejen. I just wanna hug you.♥ du får gärna komma hit! Åh… ♥♥ Jag kan gärna komma och krama dig. Jag åker imorgon eftermiddag efter att jag har pluggat klart xD sen har jag bara fyra timmars pendling med tåg framför mig med byte i Linköping... Aja, jag är nog hos dig vid tio ! That sounds great! Men DU får betala mig tågbiljett ^^ 17 apr, 2012 21:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Lizzie Lovegood- Nej men dö inte D:
Och du är underbar ♥ 17 apr, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
17 apr, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen