@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
17 apr, 2012 21:17 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA DET ÄR DU VERKLIGEN EFTERSOM DU ÄR KUNG--- Är jag en dålig skapare av den här tråden?! :'S ♏︎ 17 apr, 2012 21:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
är ni lyckliga? snart 4000 pages.
speech! 17 apr, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Sitter och äcklas över att vissa shippar Harry med Snape. Åh usch.
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 apr, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ 17 apr, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord. Men tack. ♥ Det kallas AVUNSJUKA Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast. Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^ De hatar mig. En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur. Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥ Jag börjar gråta nu, seriöst. ♥ Min bästis är dålig på att säga från, men hon vill hjälpa, det vet jag. Hon gillar inte den här tjejen egentligen, men aa. Min bästis har hjälpt mig genom andra svåra stunder Btw, i love you Erica, i really do.♥ Jag mår så sjukt dåligt över att du inte mår bra. Jag vill bara åka upp till dig och prata förstånd med den där tjejen... Jag vill nästan slå henne. Du och din kompis kanske skulle ta och prata med någon vuxen ni litar på? Det brukar alla säga, ja. Men de kan hjälpa. Jag älskar dig också Felicia. Och jag gråter också nu. Tredje gången på en halvtimme ♥ 17 apr, 2012 21:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sitter och äcklas över att vissa shippar Harry med Snape. Åh usch. Spoiler: Tryck här för att visa! Håller med dig ._. speech! 17 apr, 2012 21:30 |
|
Minidjuret
Elev |
Lizzie Lovegood- nu kommer jag komma från ingenstans, men du får ignorera att det är sjukt konstigt.
Du är absolut inte dum, korkad tjock, taski eller värdelös! Du är perfekt! Du är fin, underbar, snäll, fantastisk, speciell (på ett bra sett), omtänksam och vacker. Du ska inte ta åd dig av vad andra säger, även om det är sjukt svårt, försök att ignorera dem och bara lyssna på dem som har något äkta att säga. De personer som klagar på dig, de är troligen bara avundsjuka Du är verkligen en fin person som bara förtjänar det bästa, du ska inte bli nedtryckt av personer som klagar på dig. Kramar till dig! ♥ 17 apr, 2012 21:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
nej nu skall jag se hemligheternas kammare och låsa mig inne på mitt rum och glömma världen utanför!!
![]()
17 apr, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Haha jag är verkligen konstig. och onormal. Haha
17 apr, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen