Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3989 3990 3991 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

linnvendela dude, varför gjorde du ens testet?! Du är perfekt för mig ^___^

Jag fattar inte? xD Hur många procent? Cx

Jaha.

17 apr, 2012 21:02

Alice...
Elev

Avatar


Sovsvampen: 8/10
Och jag skulle inte slita av vinarga på en fjäril ;____;

GODNATT FOLKS, nu ska jag läsa 500 freaking sidor, yay me!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

17 apr, 2012 21:02

Borttagen

Avatar


avifors:
Biosalong eller en park?
Gunga eller bara gå runt?
Popcorn / Snacks / Godis / Övrigt till bion?
Komedi / Action?
Natt Vs. Dag?
Kväll Vs. Morgon?
Favoritsuperhjälte? - NANANA BATMAN
Fort! Beskriv dig själv med en maträtt, en färg och en låt! - Rostbiff, Svart och Safe and Sound x]
Vad för skor har du? - CONVERSE FTW
Vinter / Vår / Sommar / Höst?
Övervåning Vs. Undervåning?
Hörlurar Vs. Headset?
T-shirt Vs. Linne?
Stövlar Vs. Gympaskor?

17 apr, 2012 21:02

Sovsvampen
Elev

Avatar


MadEye Moody

Hav eller sjö?
HP eller HG?
Bok eller film?
Iskallt eller kokhett?
Ron eller Hermione?
Drarry eller Snarry? (Jag vet, tycker Snarry är jävligt äckligt...)
Dobby eller Fred? (vem som var "bäst" att dö) - fattar inte?
Femman eller tvåan?
Mobil eller dator?
London eller Paris?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_loxrasJeEe1qffhi7.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi44.tinypic.com%2Fng2fkg.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4zorv0Gsn1rveunao1_500.gif

17 apr, 2012 21:04

Borttagen

Avatar


linnvendela 10000% :]
Ellie Lovegood 10000% :^*

17 apr, 2012 21:06

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
linnvendela 10000% :]
Ellie Lovegood 10000% :^*

Hahaha, konstigt att vi svarade helt olika men ändå fick samma resultat xD

Jaha.

17 apr, 2012 21:08

Borttagen

Avatar


Sovsvampen - 60 procent

Alltså, vem det var minst sorgligt att den dog.

17 apr, 2012 21:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Ellie Lovegood 10000% :*

Really? Wow xO

17 apr, 2012 21:09

Minidjuret
Elev

Avatar


Hahahha alltså åh, jag blir rörd av alla här på mugglis som bästämt sig för att dränka in mig i kramar och komplimanger xD
Sitter och ler fånigt här hemma

Ni alla mugglisar är otroligt vackra och fina!
Tack för alla komplimanger, tack för att ni finns och tack för alla kramar! ♥
Ni är bäst C:
Ni fixar min kväll och gör mig så lycklig!

17 apr, 2012 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

Det kallas AVUNSJUKA

Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast.

Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^

De hatar mig.
En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur.

Vet du? Jag hatar den där tjejen. Att hon jämför dig hela tiden med din kompis är ju bara så... Fel. Du är helt perfekt, rolig, snäll och omtänksam som du är. Att den här tjejen verkar ha bestämt sig för att kränka dig ser jag bara att det kan bero på att hon vill vara som dig, hon är avundsjuk. Jag vet att det kanske låter svårt att tänka sig. Men sånna människor som kränker andra är oftast osäkra på sig själva där längst där inne. Och förresten. Om din bästis låter dethär fortsätta att hon låter någon annan kränka sin bästis - vad är hon då för vän? jag finns här om du vill prata mer. Bara så du vet ♥

17 apr, 2012 21:17

1 2 3 ... 3989 3990 3991 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.