@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Alice;
Röd/Orange Kaffe/Te - Inget Mobil/Dator Jordgubbe/Hallon Kväll/Morgon Ute/Inne Handboll/Dans Facebook/Tumblr Tv/Youtube Tror inte det. Hatar djurplågeri och klarar knappt av att döda ett småkryp. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 20:39 |
|
Alice...
Elev |
17 apr, 2012 20:41 |
|
Solkatten
Elev |
Då har jag alltså 7/10 på ett ungefär xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 20:42 |
|
Katla
Elev |
17 apr, 2012 20:47 |
|
linnvendela
Elev |
Hur mycket avifors är du?!
Biosalong eller en park? PARK PARK PARK Gunga eller bara gå runt? ...Gå runt tror jag Cx Popcorn / Snacks / Godis / Övrigt till bion? GODIIIIIS Komedi / Action? Action Natt Vs. Dag? Natt ^^ Kväll Vs. Morgon? Kväll Cx Favoritsuperhjälte? Svårt... Beror på vad som klassas som superhjälte... Superman xD Fort! Beskriv dig själv med en maträtt, en färg och en låt! Maträtt: Cupcakes och JA DET ÄR EN MATRÄTT. En färg: Grön Vad för skor har du? Svarta converse =) Vinter / Vår / Sommar / Höst? Vår OCH höst (I'm a badass) Övervåning Vs. Undervåning? Övervåning Hörlurar Vs. Headset? Hörluraaaar T-shirt Vs. Linne? T-shirt Stövlar Vs. Gympaskor? Stövlar Cx Fyll i meningen: Det finns inget mer jag älskar än en regning vårdag. Du är fast på en öde ö: Tar du med dig en person eller en sak? Person (Linus xD) Ficklampa eller tändstickor? Tändstickor Hängmatta eller kudde? Kuddeeee *aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrhhhhjjjjjjjhggg!!* ZOMBIE APOCALYPSE ÄR HÄR! Fort! Välj ditt vapen! LASERSVÄRD. Jaha. 17 apr, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Röd/Orange - Orange
Kaffe/Te - Té Mobil/Dator - Dator Jordgubbe/Hallon - Jordgubbe Kväll/Morgon - Kväll Ute/Inne - Inne Handboll/Dans - Dans Facebook/Tumblr - Tumblr Tv/Youtube - You tube Last but not least: Skulle du slita av vingarna på en fjäril om du fik en gratis resa? (LOL) JA! Vem skulle inte?? 17 apr, 2012 20:47 |
|
Katla
Elev |
Alice...;
Röd/Orange Kaffe/Te Mobil/Dator Jordgubbe/Hallon Kväll/Morgon Ute/Inne Handboll/Dans Facebook/Tumblr Tv/Youtube Last but not least: Skulle du slita av vingarna på en fjäril om du fik en gratis resa? (LOL) THIS MADE ME CRY ♏︎ 17 apr, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Okej, nu ska jag göra en oxå:
Hav eller sjö? HP eller HG? Bok eller film? Iskallt eller kokhett? Ron eller Hermione? Drarry eller Snarry? (Jag vet, tycker Snarry är jävligt äckligt...) Dobby eller Fred? (vem som var "bäst" att dö) Femman eller tvåan? Mobil eller dator? London eller Paris? 17 apr, 2012 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, bara jag som är trött på alla " hur mycket är xxx är du " grejerna? xD Det blir ... för mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
17 apr, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen