@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Dagens Knizzlarfråga Vad är vinrött? alternativo numero uno: ![]() eller nummer två: Vad tycker ni kära mugglissystrar och bröder? xD Nummer 2 helt klart! Nummer 1 är lila
17 apr, 2012 19:57 |
|
Sovsvampen
Elev |
avifors
Biosalong eller en park? Gunga eller bara gå runt? Popcorn / Snacks / Godis / Övrigt till bion? Komedi / Action? Natt Vs. Dag? Kväll Vs. Morgon? Favoritsuperhjälte? Antar att det är batman! Fort! Beskriv dig själv med en maträtt, en färg och en låt! Kotletter och svampstuvning Vad för skor har du? Gröna converse Vinter / Vår / Sommar / Höst? Övervåning Vs. Undervåning? Undervåning Hörlurar Vs. Headset? Hörlurar T-shirt Vs. Linne? Linne Stövlar Vs. Gympaskor? Stövlar Fyll i meningen: Det finns inget mer jag älskar än en bra tumblr en regning dag Du är fast på en öde ö: Tar du med dig en person eller en sak? Ficklampa eller tändstickor? Hängmatta eller kudde? *aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrhhhhjjjjjjjhggg!!* ZOMBIE APOCALYPSE ÄR HÄR! Fort! Välj ditt vapen! EN TROLLSTAV, OFC!?
17 apr, 2012 19:59 |
|
Knizzlare
Elev |
17 apr, 2012 20:00 |
|
Sovsvampen
Elev |
Miyuk
Westlife eller One Direction? Tjock eller smal bok? Mugglis eller Pottermore? Din eller någon annans födelsedag? Fanfic eller bok? Ed Sheeran eller Olly Murs? Sheldon eller Leonard? Sten-sax-påse eller Rock-scissor-paper-lizard-spock? Potatisbullar eller Nutella? William Spetz eller Filip Winther? OCH DEN SISTA: Du har hamnat på en öde ö med Sheldon Cooper som ständigt försöker hitta en bra plats att sitta på och vägrar att hjälpa dig. Vad gör du då? Antagligen typ gått runt i min ensam het, rullat runt i sanden/på marken och vart allmänt tjatig
17 apr, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Sovsvampen: 8/11 OMG DU SVARADE WESTLIFE! ♥
17 apr, 2012 20:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sovsvampen: 8/11 OMG DU SVARADE WESTLIFE! ♥ Jag hade svårt att välja det men eftersom det var längesen jag lyssnade på Westlife så valde jag 1D xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 20:07 |
|
Celebikai
Elev |
Miyuki
Westlife eller One Direction? Tjock eller smal bok? Mugglis eller Pottermore? Din eller någon annans födelsedag? Fanfic eller bok? Ed Sheeran eller Olly Murs? Sheldon eller Leonard? Sten-sax-påse eller Rock-scissor-paper-lizard-spock? Potatisbullar eller Nutella? William Spetz eller Filip Winther? ![]()
17 apr, 2012 20:08 |
|
Sovsvampen
Elev |
Miyuki: Failade när jag skulle tagga dig och hittade inte tillbaka till tråden haha
17 apr, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Celebikai: 6/11
17 apr, 2012 20:09 |
|
EmahS
Elev |
avifors
Biosalong eller en park Gunga eller bara gå runt Popcorn / Snacks / Godis / Övrigt till bion Komedi / Action Natt Vs. Dag Kväll Vs. Morgon Favoritsuperhjälte: BATMAN Fort! Beskriv dig själv med en maträtt, en färg och en låt! Pasta, grön, one last time! Vad för skor har du: Converse Vinter / Vår / Sommar / Höst Övervåning Vs. Undervåning Hörlurar Vs. Headset T-shirt Vs. Linne Stövlar Vs. Gympaskor Fyll i meningen: Det finns inget mer jag älskar än en bra spellista i mp3:n en varm/kall/regning/blåsig sommar/vinter/vår/höst -dag. Du är fast på en öde ö: Tar du med dig en person eller en sak Ficklampa eller tändstickor Hängmatta eller kudde
17 apr, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen