Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
1. Nej. De passar inte ihop.
2. Jag vet inte. Jag skulle ligga lågt, ungefär som Rävflickan. 3. Ettan. Of course. 4. Jag vet inte riktigt vilka de är.
11 jun, 2012 19:28 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av EmahS: ![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson... Haha, det är förmodligen Aftonbladet i ett nötskal. För några år sedan läste jag om att det "japanska" bandet Tokio Hotel ställde in en konsert. Jag har förmodligen lärt mig mer om källkritik under mina tre år på medieprogrammet än vad alla AB's journalister kan tillsammans... ![]()
11 jun, 2012 19:30 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: ![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson... Haha, det är förmodligen Aftonbladet i ett nötskal. För några år sedan läste jag om att det "japanska" bandet Tokio Hotel ställde in en konsert. Jag har förmodligen lärt mig mer om källkritik under mina tre år på medieprogrammet än vad alla AB's journalister kan tillsammans... hahah jo. jag också. Därför blev jag kritisk. Men jag tänkte att jag ju kan ha missat något (fast det är en väldigt liten sannolikhet). Jag ska ju vara tjejen med kollen här inne
11 jun, 2012 19:32 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av EmahS: Nu har de ändrat till Josh Hutcherson men det är fortfarande fel bild... Frågan är nu vem av dem som faktiskt har köpt huset.![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson... http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14958264.ab
12 jun, 2012 02:19 |
|
Hotissue
Elev |
Ska försöka kolla på filmen ordentligt nu..... tyckte den var så sjukt tråkig
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
12 jun, 2012 04:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av EmahS: Nu har de ändrat till Josh Hutcherson men det är fortfarande fel bild... Frågan är nu vem av dem som faktiskt har köpt huset.![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson... http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14958264.ab Vad jag har googlat mig till så är det Hutcherson som köpt huset
12 jun, 2012 07:04 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Hotissue: Ska försöka kolla på filmen ordentligt nu..... tyckte den var så sjukt tråkig På vilka sätt blev filmen tråkig? c: Kuligt att du vill se den igen
12 jun, 2012 14:20 |
|
Hotissue
Elev |
Lunah~: vet inte :o tyckte inte om skådespelarna och tyckte inte det blev samma effekt som i boken. Boken var galet spännande men tycker inte att filmen blev det av någon anledning
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
12 jun, 2012 15:39 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Hotissue: Lunah~: vet inte :o tyckte inte om skådespelarna och tyckte inte det blev samma effekt som i boken. Boken var galet spännande men tycker inte att filmen blev det av någon anledning Najs! Tråikigt att du inte gillar den :c
12 jun, 2012 15:44 |
|
Hotissue
Elev |
Lunah~, ja sjukt tråkigt
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
12 jun, 2012 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen