Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Jag tror det är nån gång i januari.. Är det någon som vet när nästa Glee-avsnitt kommer? Jag hörde att det var uppehåll 22 dec, 2012 11:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh :'c Men skådespelarna måste väl få fira jul själva Skrivet av Ginny!!!!: Jag tror det är nån gång i januari.. Är det någon som vet när nästa Glee-avsnitt kommer? Jag hörde att det var uppehåll ![]()
22 dec, 2012 11:51 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Åh :'c Men skådespelarna måste väl få fira jul själva Skrivet av Ginny!!!!: Jag tror det är nån gång i januari.. Är det någon som vet när nästa Glee-avsnitt kommer? Jag hörde att det var uppehåll det är ju inte bara det, det tar ett tag att spela in och redigera mm c;
22 dec, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Aja, man får ju längta ännu mer iaf CC::
22 dec, 2012 11:53 |
|
ailiiin
Elev |
Hahah älskar den! ♥ 22 dec, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Kan någon hjälpa mig?
I vilket avsnitt är det som Spoiler: Tryck här för att visa! 22 dec, 2012 12:13 |
|
Savi
Elev |
22 dec, 2012 12:24 |
|
dinomaid
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. Hemma... 2. Han gick på internat/privat skola innan. Händer ofta att man får "börja om" då om man byter till public. Sägs det dock att han är junior i Dalton? 3. Ett år ca... Tror att det är Wes som säger 'Junior member blaine anderson' i ett avsnitt i säsong 2. "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 22 dec, 2012 12:37 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av dinomaid: Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. Hemma... 2. Han gick på internat/privat skola innan. Händer ofta att man får "börja om" då om man byter till public. Sägs det dock att han är junior i Dalton? 3. Ett år ca... Tror att det är Wes som säger 'Junior member blaine anderson' i ett avsnitt i säsong 2. Fast det behöver inte betyda att han är i junior class. I många klubbar och sporter i USA finns det olika "klasser" inom klubben beroende på olika faktorer.
22 dec, 2012 13:15 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. Hemma... 2. Han gick på internat/privat skola innan. Händer ofta att man får "börja om" då om man byter till public. Sägs det dock att han är junior i Dalton? 3. Ett år ca... Det rycktades om att han var ett år ÄLDRE(Alltså Senior) när han gick på Dalton. Ryan halvt sa det och sedan blev han 2 år yngre i nästa säsong. 22 dec, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen