Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
9 feb, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
Dumle = Blä!
Daim = Mums! Så jag väljer helt klart Daim! 9 feb, 2013 12:39 |
|
ginnyw123
Elev |
9 feb, 2013 12:59 |
|
BlondaHermione
Elev |
Daim! Jag är inte direkt för Dumle, när någon bjuder på Dumle i klassen tänker jag egentligen blä. Fast man får ju tacka och ta emot, hur mycket man ändå inte vill ha den där chokladen. För man vill ju inte äta socker på vardagar, nej absolut inte
9 feb, 2013 13:08 |
|
Little J
Elev |
9 feb, 2013 13:09 |
|
LIA15
Elev |
Daim!!! Det är gott.
9 feb, 2013 13:23 |
|
LittleButterfly
Elev |
9 feb, 2013 13:36 |
|
Borttagen
|
DUMLE ♥
9 feb, 2013 13:52 |
|
Ginny00
Elev |
Svååårt, men jag tar Dumle.
9 feb, 2013 13:53 |
|
Borttagen
|
Dumle! Det är lite jobbigare att äta men smaken är godare. Men jag tycker om daim också, särskilt i daimtårta.
EDIT: Måste tillägga för min självbevarelsedrifts skull att jag inte äter något av det särskilt ofta. 9 feb, 2013 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen