One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
JAG VET
JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk 1 maj, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Åh, tack ajkdjdi Skrivet av scarhead: JAG VET JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk Awesome! JätteBra! Jag skulle aldrig få det sådär bra! 1 maj, 2012 18:49 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG VET JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk omg your voice ♥
1 maj, 2012 18:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Remembrall: jasshdtih tackar Skrivet av scarhead: JAG VET JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk omg your voice ♥ 1 maj, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Åh, tack ajkdjdi Skrivet av scarhead: JAG VET JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk Awesome! JätteBra! Jag skulle aldrig få det sådär bra! VSG! ♥♥♥ 1 maj, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 18:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
they are like the cutest thing ever omg stödjer dem helhjärtat :' och si_tonks och scarhead: vänligen ta med era underbara talanger och gräv ner er i ett hål någonstans så man kan få vara en obegåvad potatis ifred. hmpf. mtt på piano var skitvackert, sirri, och mathilda gmn, FORTSÄTT SJUNGA du är jätteduktig ♥ wolfstar deserved better. 1 maj, 2012 19:04 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG VET JAG STARTADE VID HARRYS SOLO BUT YEAH hosthost och mitt uttal blev jag lite osäker på nu eh och om jag sjöng rätt edit: nej jag vet kvaliten = hemsk AHH, THAT WAS AWESOME HDGDGHLK ![]()
1 maj, 2012 19:25 |
|
Remembrall
Elev |
i. can't. breathe.
1 maj, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen