Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3977 3978 3979 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag känner mig lite najs ;P

17 apr, 2012 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

17 apr, 2012 17:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

17 apr, 2012 17:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

Det kallas AVUNSJUKA

17 apr, 2012 17:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

Det kallas AVUNSJUKA

Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast.

17 apr, 2012 17:13

9te
Elev

Avatar


Ska till scouterna snart ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

17 apr, 2012 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

Det kallas AVUNSJUKA

Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast.

Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^

17 apr, 2012 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:

Men du är snäll, smart, helt perfekt som du är och är allt ifrån värdelös. Du är prefekt precis som du är. Om du trodde något annat, ja, DÅ kan du kalla dig korkad

Varför få jag då höra detta? Att jag är taskig, och vissa blickar jag får säger mer än ord.
Men tack. ♥

Det kallas AVUNSJUKA

Skulle de vara avundsjuka på mig? Knappast.

Varför skulle de annars göra som de tydligen gör? Om de nu inte är muterade tomater så finns det ingen annan förklarning ^^

De hatar mig.
En tjej som började i min skola för några veckor sedan vill bara åt min bästis, hon jämför oss. Mitt hår vill inte bestämma sig för om det ska vara lockigt eller rakt, min bästis hår är fint och rakt och blir aldrig rufsigt. Hon har stora ögon, jag har "små". Hon är smal, och då är jag tydligen tjock, eller? FAN, jag blir så jävla sur.

17 apr, 2012 17:17

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


Hur fick jag 296 likes? O:
Ni är alla för awesome! 8D

17 apr, 2012 17:21

leumas vän
Elev

Avatar


Doctor Who ä r typ en av dom bästa serierna någonsin! 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

17 apr, 2012 17:38

1 2 3 ... 3977 3978 3979 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.