@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På fredag åker jag till ROM!
17 apr, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska ta spruta idag!!! D: LYCKA TILL!!! TACK! JAG KOMMER FÖRMODLIGEN DÖ!!! Tandläkaren är väl inte så farligt? Vad ska du göra? Jag skulle ta spruta mot livmoderhalscancer...? 17 apr, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag går nu... Det är tröööööökigt. Och motvind som fan -.-'
17 apr, 2012 16:43 |
|
EmahS
Elev |
17 apr, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: 14 minuter.... >.< Till vadå? 17 apr, 2012 16:44 |
|
EmahS
Elev |
Tills personen som skulle ringa mig idag slutar arbeta. och ringer det inte innan dess så lär det inte ringa heller.
17 apr, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c:
17 apr, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men det är inte sant. 17 apr, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men det är inte sant. Helt säker? Jag tror dig inte. 17 apr, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig dum, korkad, taskig, tjock och helt fullkomligt väredelös. c: Men det är inte sant. Helt säker? Jag tror dig inte. Nehe 17 apr, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen