@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Ett år på mugglis! Firar med att ha profilbilden jag hade när jag började här.
17 apr, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Känns som om ingen gillar min FF....
17 apr, 2012 15:34 |
|
EmahS
Elev |
17 apr, 2012 15:35 |
|
Fang
Elev |
Mugglarportalen i tidningen!:o http://www.dn.se/resor/storbritannien/harry-potter-far-eget-museum
17 apr, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
THE AWKWARD MOMENT NÄR MAN SER ATT MAN SNART HAR 400 TUMMAR O.o
17 apr, 2012 15:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Nu har jag sett klart säsong ett av Doctor Who ^^
17 apr, 2012 15:54 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av EmahS: Får inget gjort. Har väntat på ett samtal hela dagen, och blir mer nervös för varje minut. "Sveriges nätcommunity Mugglarportalen (i Harry Potter-berättelserna är mugglare människor utan trolldomsförmåga) har över 12 000 medlemmar, många av dem mycket aktiva." OMG HURRAYYYY!! En ganska nu nyhet, den 11/4 publicerades den!
17 apr, 2012 15:59 |
|
-Patronus-
Elev |
17 apr, 2012 16:08 |
|
linnvendela
Elev |
Alla här måste tro att jag är ett psykfall...
Jaha. 17 apr, 2012 16:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fang: Mugglarportalen i tidningen!:o http://www.dn.se/resor/storbritannien/harry-potter-far-eget-museum Professor Snipe. Wtf, hahah. Stavfel troligtvis, men ändå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen