@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av LunaLovegood1: Yey! Har ju alltid vetat att jag är en äkta Ravenclaware, nu har även Pottermore bevisat det!! ♥ Jag har också alltid vetat det men Pottermore bevisade inte det... Åhh... Stackars dig D: Vart tog du vägen då? Hufflepuff -.-
17 apr, 2012 14:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av LunaLovegood1: Yey! Har ju alltid vetat att jag är en äkta Ravenclaware, nu har även Pottermore bevisat det!! ♥ Jag har också alltid vetat det men Pottermore bevisade inte det... Åhh... Stackars dig D: Vart tog du vägen då? Hufflepuff -.- Okidoki, vad heter du??
17 apr, 2012 14:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av LunaLovegood1: Yey! Har ju alltid vetat att jag är en äkta Ravenclaware, nu har även Pottermore bevisat det!! ♥ Jag har också alltid vetat det men Pottermore bevisade inte det... Åhh... Stackars dig D: Vart tog du vägen då? Hufflepuff -.- Jag då? GRYFFINDOR! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 14:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
17 apr, 2012 14:44 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag vet att jag är mer en Ravenclaw! Harry valde ju elevhem själv, varför kunde inte jag göra det?
Edit: LunaLovegood1: Jag heter LumosPhoenix26942
17 apr, 2012 14:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Jag vet att jag är mer en Ravenclaw! Harry valde ju elevhem själv, varför kunde inte jag göra det? Edit: LunaLovegood1: Jag heter LumosPhoenix26942 Addade dig!! Jag är PatronusHallow26213, så att du vet!
17 apr, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Hade jättebra resultat på nationella i matte
17 apr, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Vi var fyra av 18 elever i 9A idag.. Resten var på Pisa-undersökning
17 apr, 2012 15:09 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Vad gör allihopa?
JAG DRICKE OBOY. DET ÄR GOTT. JAG SMSAR. DET ÄR KUL. JAG ÄR INNE PÅ MUGGLIS. DET ÄR AWESOME. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 17 apr, 2012 15:15 |
|
joel9324
Elev |
17 apr, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen