@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
17 apr, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
17 apr, 2012 10:54 |
|
EmahS
Elev |
Någon som vet hur lång tid det tar att få ett paket/brev om det postades igårkväll?
Är det imorgon man borde få det då?
17 apr, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Det borde vara imorgon ja. Om det inte är på en brevlåda som töms på kvällen. Vi har typ fem sådana i innerstaden.
17 apr, 2012 10:57 |
|
EmahS
Elev |
Tror inte det. Fick mejl om att det var postat typ 22.00, så det borde ju vara försent?
Hoppas imorgon iallafall har beställt (vad det såg ut som iallafall) en supersnygg HP-kalender & en twilight-kalender
17 apr, 2012 10:59 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Roa mig någon. Please. http://tinychat.com/cwu0i - Joina De e ju bara jag där? D: 17 apr, 2012 11:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Roa mig någon. Please. http://tinychat.com/cwu0i - Joina De e ju bara jag där? D: Du kommer ju aldrig ... kom nu då! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Men jag tror jag gör fel för jag verkar starta ett nytt chatrum där jag är ensam :O
17 apr, 2012 11:48 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag råkade nyss ge vår katt en stöt för jag själv fick en, eheh :$
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2012 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen