Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO Både Josh och Alexander ser bra ut tycker jag. Peronligen tycker att Alexander ser mkt bättre ut ändå, haha. Men jag tycker att Josh passar som Peeta, fast om jag hade sett filmen och Alexander skulle spelat Peeta hade jag såklart oxå tyckt han passat superbra. Du får självfallet tycka att han ser bra ut! Jag ska inte påverka någon annans åsikt på något sätt. C: Det tycker jag inte du har gjort heller, xD. Jag kanske bara uttryckte mig lite konstigt, haha. Josh=snygg Alex=Jättesnygg! 3 jun, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO Både Josh och Alexander ser bra ut tycker jag. Peronligen tycker att Alexander ser mkt bättre ut ändå, haha. Men jag tycker att Josh passar som Peeta, fast om jag hade sett filmen och Alexander skulle spelat Peeta hade jag såklart oxå tyckt han passat superbra. Du får självfallet tycka att han ser bra ut! Jag ska inte påverka någon annans åsikt på något sätt. C: Det tycker jag inte du har gjort heller, xD. Jag kanske bara uttryckte mig lite konstigt, haha. Josh=snygg Alex=Jättesnygg! Vill bara inte att det ska bli bråk i onödan, det är lika bra att förklara på direkten hur det ligger till. c: 3 jun, 2012 16:11 |
|
Dramione99
Elev |
KossanBerta, det var ju ändå bra av dig att tänka så! x'D. Jag gillar inte heller när det blir bråk i omödan, hehe!
3 jun, 2012 16:14 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag annonserar härmed min FF: The 64th Annual Mugglis Games
Och ja, det är ett Mugglis Games ;D *Copycat* 3 jun, 2012 17:28 |
|
Lunah~
Elev |
Mitt Mugglis Game soom indeed behöver deltagare! Tryck här - Mugglis Game
Anmäl dig gärna! PS. Ingen dör första dagen, så oroa dig inte
3 jun, 2012 17:35 |
|
Aleander
Elev |
Okej Mugglis, jag håller på att skriva en uppsats om Hungerspelen och Panem. Skulle det möjligtvis kunna finnas någon som vet när de pratar om "panem et circenses"? Hehe, vilken bok det är i alla fall!?
Tack på förhand, going gråhårig. Tardisinreichenbach & Schues-shoes 5 jun, 2012 19:50 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Aleander: Okej Mugglis, jag håller på att skriva en uppsats om Hungerspelen och Panem. Skulle det möjligtvis kunna finnas någon som vet när de pratar om "panem et circenses"? Hehe, vilken bok det är i alla fall!? Tack på förhand, going gråhårig. Det är i bok tre (Mockingjay) de nämner "Panem et Circenses" 5 jun, 2012 20:36 |
|
Aleander
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Aleander: Okej Mugglis, jag håller på att skriva en uppsats om Hungerspelen och Panem. Skulle det möjligtvis kunna finnas någon som vet när de pratar om "panem et circenses"? Hehe, vilken bok det är i alla fall!? Tack på förhand, going gråhårig. Det är i bok tre (Mockingjay) de nämner "Panem et Circenses" Tack! Tardisinreichenbach & Schues-shoes 5 jun, 2012 20:41 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Aleander: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Aleander: Okej Mugglis, jag håller på att skriva en uppsats om Hungerspelen och Panem. Skulle det möjligtvis kunna finnas någon som vet när de pratar om "panem et circenses"? Hehe, vilken bok det är i alla fall!? Tack på förhand, going gråhårig. Det är i bok tre (Mockingjay) de nämner "Panem et Circenses" Tack! Ingen orsak 5 jun, 2012 20:43 |
|
EmahS
Elev |
![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson...
11 jun, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen